דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בקרית גת >> הסרת שיער בקרית גת כי המחיר הכי משתלם
 

מכון דניש קוסמטיקס נמצא בקרית גת בדרום הארץ. קרית גת ממוקמת באזור לכיש וניתן להגיע אליה דרך כביש 40, כביש 6 וכביש 20 ולכן הגישה אליה, קלה ומהירה. וכמובן שאת פקקי התנועה לא חווים כאן. לעומתה תל אביב רבתי צפופה, עמוסה ברמזורים וחיפוש ותשלום חניה הם גורמים משמעותיים, שלפעמים מונעים מאיתנו לבחור בה, בהחלטה להיפגש בעסק כלשהו. אפילו אם גרים בסביבתה, להגיע למקום כלשהו בתל אביב לוקח יותר זמן מאשר לצאת ממנה לכביש מהיר המפנה לקרית גת.

הנסיעה לוקחת כ 35 דקות מתל אביב (בדוק – לא בשעות עומס) ולכן כשבוחרים לעשות הסרת שיער לצמיתות, צריכים לקחת בחשבון גם את זמן ההגעה ואת עלות החניה, אם קיימת.

 אם מגיעים מאשקלון, או מאשדוד מגיעים מכביש 35 .

 הקליניקה נמצאת בבית פרטי, באזור ירוק ושקט וציוץ ציפורים הוא המנגינה הקבועה באזור.

 
מה מציע לנו מכון דניש קוסמטיקס?
 
המכון ל הסרת שיער בקרית גת הוקם בשנת 2003 ומתמחה בהסרת שיער לצמיתות וזה התחום היחידי בו הוא עוסק.
כשמדברים על מקצועיות, לא מדברים רק על רמת המקצועיות בתחום, אלא על כל מה שמשתמע מלנהל עסק. ממילוי טפסים, הדרכה, ניקיון ואסתטיקה, דיסקרטיות, שקיפות, סבלנות (אורך רוח), סובלנות (קבלת השונה), כבוד, אהבת הזולת, דיוק במועד הקבלה ועוד.
 
כל שנדרשים מהלקוחות, הם להגיע בזמן ולמלא אחר הוראות הכנת הגוף לטיפול והאיסורים החלים עליהם הנובעים מאופי הסרת שיער לצמיתות.
 
ההקפדה על שעות הקבלה לטיפול חשובה במכון, היות ומתקבלים בדיוק בשעה המזומנת לתור ולכן הלקוחות מתבקשים להגיע חמש דקות קודם לשעת התור וכשהדלת תפתח, תהיו כבר נוכחים בפינת ההמתנה.
לקוחות חדשים מקבלים ייעוץ טלפוני, גם אם השיחה אורכת מעל שעה ובמספר התקשרויות. בשיחת הטלפון נשאלות שאלות רלוונטיות, אפילו ארץ מוצא, והתשובות עליהן נותנות אבחון ראשוני שמשליך על השאלות הבאות, הקשורות לגנטיקה המשפחתית.
אין צורך לראות במפגש מקדים את הלקוחות על מנת לדעת איך לטפל בהם. במבט אחד בלקוחות, ניתן לדעת אם מספר הטיפולים יהיה ממוצע, או גבוה ממנו והתגובה של השיער במפגש עם קרני אינפרא אדום נותנת את האינדיקציה ויכולת המדידה הטובה ביותר לכך.
 
האסתטיקה והניקיון בולטת במקום ולא צריכים להיכנס לבוץ על מנת לנקות את הנעליים בשטיחון שבכניסה. כל הלקוחות מחויבים לעשות מקלחת עם סבון לפני הטיפול, בפרט אם מדובר באזורים הבאים: הסרת שיער במפשעה, הסרת שיער בבית השחי, הסרת שיער בפי הטבעת, הסרת שיער בישבן והסרת שיער בפנים.
 
היו בטוחים שאתם בידיים טובות ואמינות ולא במכון שמזלזל בלקוחות ושתתקבלו בסבר פנים יפות לאורך כל התקופה ולא רק בהרשמה.
מכיוון שהתשלום לטיפולים הם בעבור כל טיפול בנפרד, הלקוחות אינם שבויים למכון והיכולת לפרוש, זמינה לשני הצדדים כאחד.
 
 

 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס


 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים