דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> מידע לקראת הטיפולים >> הסרת שיער לצמיתות - שאלות נפוצות
 
שאלה: מה מספר הטיפולים שצריך לבצע עד לקבלת תוצאה משביעת רצון?

תשובה:
ככל שהשערה יותר שחורה הקליטה גדולה יותר - בין 12 ל 15 טיפולים.
ככל שהשערה בהירה הקליטה נמוכה יותר - בין 15 ל 20 טיפולים.
לכל אדם מספר הטיפולים שונה ותלוי בגורמים אישיים ובתכונות ספציפיות, בתזונה, בתרופות ועוד. לכן אי אפשר לדעת בוודאות את מספר הטיפולים של המטופל.

התוצאה הסופית תלויה ומבוססת על מספר עובדות כמו:
  • מינם של המטופלים
  • מוצאם של המטופלים:
    תתפלאו שלכל מדינה יש את התכונות שלה. כמו שבארצות ביבשת אפריקה, רוב בני האדם הם בעלי עור שחום וכמו שברוסיה רוב בני האדם הם בעלי עור בהיר וכמו שבארצות סקנדינביות רוב האנשים, הם בעלי שיער בלונדיני.
    אנשים שמוצאם: ג'ורג'יה/קווקזי/רומני/מיצרי/סורי/עיראקי/טורקי/סקנדינבי ועוד.... נושאים ב DNA שלהם פיגמנט ג'ינג'י - הסרת שיער לצמיתות אינה עובדת על שיער ג'ינג'י.
    לא בהכרח שלא תעבוד, אלא הדבר תלוי, מה אחוז הפיגמנט בגוון ג'ינג'י המצוי בשיער.
    אפילו אם השיער של בעלי המוצא המוזכרים כאן, הוא שיער חום כהה, רוב הסיכויים שהשיער נושא את הפיגמנט הג'ינג'י שדוחה את הקרן.
    על מנת לוודא אם הטיפולים ישפיעו, פשוט מאוד, צריך לבדוק במציאות, עד כמה הפיגמנט שנמצא בשיער קולט את הקרן - רק לאחר 4 טיפולים צפופים ניתן לאבחן זאת.
    והיה ואם לא מריחים כלל ולא רואים שהשיער נשרף, אזי, לא כדאי להמשיך בטיפולי הסרת שיער. לעיתים קיימת השפעה, אך היא מועטה ובמקרה זה, מספר הטיפולים יהיה גבוה מהמצופה.
  • צבע השיער וצבע העור של המטופלים
  • מצבם ההורמונאלי של המטופלים
  • גילם של המטופלים
  • שימוש בתרופות מסוימות המשפיעות על צמיחת השיער
  • הפרשי הזמן בין טיפול לטיפול
הערה: אנשים שונים זה מזה וכמו שלא כולם מגיבים באופן שווה לתרופות או לעיכול מזון וכדומה, כך יש מטופלים שהטיפול משפיע עליהם מהר ותקופת הטיפול שלהם קצרה וישנם מטופלים שהטיפול משפיע עליהם לאט ותקופת הטיפול שלהם ארוכה.
 
שאלה: האם בתום הטיפולים, השיער יחזור שוב?

תשובה:
אם נאמר לכם שסיימתם את הטיפולים, לא יתכן לעולם ששורש שמת לגמרי, יקום לתחייה בעתיד. תיתכן בעתיד התפתחות של שערות חדשות, אחרות, שלא היו קיימות בתקופת הטיפול ושהגוף מייצר מתוך תהליך המושפע משינויים הורמונאליים הנובעים מנטילת תרופות, מתזונה, מהתפתחות חוסנו של הגוף עקב שינויים שליליים וכדומה.
 
שאלה: למה צריך להתגלח?

תשובה:
הגילוח יוצר שערה שהיא אנטנה קצרה וזקורה - שערה ארוכה שוכבת על העור ורחוקה מנקודת פליטת האור.
כשהשערה זקורה היא קרובה יותר לנקודת פליטת האור ונשרפת יותר מהר.
שערות ארוכות על פני העור "גונבות" את האנרגיה המיועדת לשערה שבתוך העור.
לכן, שלושה ימים לפני כל טיפול, מבצעים גילוח.
עד הטיפול השערה (האנטנה) תגיע לגובה/אורך שבין 1 מ"מ לבין 2 מ"מ שזהו האורך האופטימלי היעיל ביותר גם לקלוט את האנרגיה וגם להעביר אותה אל השורש.
 
שאלה: מה יותר טוב? שיער עבה? או שיער פלומתי (דק)?

תשובה:
ככל שהשערה עבה יותר, היא מסה לקליטה גדולה יותר של אנרגיה.
שערות פלומתיות (דקות) אין בהן מספיק מסה לקליטת האנרגיה ולכן אזור בעל שיער פלומתי צריך בד"כ מספר טיפולים רב יותר, גם בגלל היותו בהיר יותר, לכן, עדיף להימנע מלגלח שיער פלומתי (כהה), עקב הקטנת מסת הקליטה.
 
שאלה: איך יודעים מתי להפסיק?

תשובה:
בתקופה הראשונה של הטיפול במכון ל הסרת שיער לצמיתות, מגלחים את השיער שלושה ימים לפני הטיפול.
במשך הזמן, תקופת הגילוח שלפני הטיפול מתארכת, היות ואין בשורש מספיק תאים להבניית קנה השערה.
אם הגעתם למצב שלא התגלחתם בכלל מהטיפול שלפני האחרון עד לאחרון ועברה תקופת המינימום (ראה טבלת טיפולים) ובבדיקה ע"י מוסמך/מוסמכת עם זכוכית מגדלת, לא נראתה כל צמיחה, סביר להניח שסיימתם.
יתכן מצב שתתבקשו להגיע לבדיקה אחרי חודשיים מסיום הטיפולים.
 
שאלה: מה קורה אם מפספסים את תאריך הטיפול?

תשובה:
בכל מחזור של כ- 28 יום, השורש מכפיל את עצמו ע"י התחלקות של כל תא לשניים, תהליך זה נקרא: מיתוזה, לכן אם הטיפול יבוצע לאחר 28 יום, השורש יהיה במצב של הטיפול שקדם לטיפול האחרון ובכך מפסידים תור - לדוגמא: אם לאחר הטיפול השלישי נשארו 125 תאים בשורש, את הטיפול הרביעי צריך לבצע לא יאוחר מ- 28 יום. במידה ומפספסים את הטיפול הרביעי, ועברו כבר 28 יום, יהיו בשורש לאחר תהליך המיתוזה, שוב 250 תאים שזהו המצב שהיה לאחר הטיפול השני. בכל טיפול בממוצע פוגעים בכ- 50% מכלל התאים הבונים את השורש. מינימום משך תקופת הטיפולים הינו כ- 9 חודשים ושבוע, לפי החישוב המפורט בטבלת הטיפולים.
 
שאלה: איזה גוון שיער לא מתאים?

תשובה:
לאורך כל השערה נמצאים הפיגמנטים בתאים המחוברים ברצף ונוגעים אחד בשני.
האנרגיה מועברת דרך רצף זה, בדומה להולכת חשמל. אם בתוך הרצף קיים פיגמנט ג'ינג'י / כתום / אדום, או פיגמנט לבן, הרצף מופסק ויהיה נתק והאנרגיה לא תועבר לשורש - כלומר לא תהיה השפעה של המכשיר במצב זה.

גם אם נצבע שיער ג'ינג'י, או לבן, בצבע שחור, לא נצבע את השערה הנמצאת מתחת לעור, לכן שם לא יהיה רצף של תאים בעלי פיגמנט כהה והאנרגיה לא תועבר לשורש.

שערות לבנות וג'ינג'יות אינן קולטות את האנרגיה ואין אפשרות לטפל בהן בשיטה זו, אלא אך ורק באפילציה במחט חשמלית - בשערה בודדת בכל פעם.
לאפילציה במחט, אפשר להתקשר לאורנה גריידי, שהיא בעלת ניסיון מוכח: 054-54-200-31 בהרצליה.
 
לעיתים גוון השיער של לקוחות מסויימים חום, אבל נראה שבדורות ובגנים בעבר מישהו מהמשפחה היה ג'ינג'י וזה מתבטא גם בגוון העור ובנמשים.
דניאלה יכולה מניסיונה להבחין, מי מתאים לטיפול ומי לא, אבל, על מנת להיות בטוחים, מבצעים ארבעה טיפולים רצופים של פעם בשבוע ואם יש האטה בצמיחה, זה אומר שיש השפעה של המכשיר על השערה, אולם סביר להניח שיהיו מספר רב של טיפולים.

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים