דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער מחירים >> הסרת שיער מחירים – הסרת שיער לגברים בגב ב 210 ₪
 
הסרת שיער לגברים פרצה יום אחד כסופת הוריקן והופכת להיות נפוצה יותר משאפשר לעכל. כמו שכבר הצהרתי ככתוב בדף הבית שאלחם ובגדול, לטובת הציבור, במחירים הגבוהים שמפקיעים המכונים הגדולים ובעלי הממון. ועקב כך ובהתאם לזאת תוכלו למצוא שבקליניקה שלי תוכלו לבצע הסרת שיער לגברים במחירים, כפי שתיווכחו שהם מגוחכים עד לכדי פליאה והשתוממות. אני בטוחה שאתם שואלים את עצמכם, אם יוצא לי משהו רווחי מכל העסק, ואומר לכם שבאמת ממחירים כאלה אי אפשר להתעשר, אולם אין צורך לרחם עלי.
 
מה בעצם הסיבה שהניעה אותי להביא את מחירי הסרת שיער לגברים לכל כך נמוכים? אז רק לצורך הבהרה כללית, אומר לכם משהו קטן: המחיר אינו נמוך כלל וכלל, נהפוך הוא: המחירים "של המכונים", הוא זה שמאוד מרקיע שחקים. ומעניין מה הסיבה שהמחיר אצלם גבוה כל כך ? בגלל "שהמכונים" לוקחים בתמחיר את ההיעדרות הכללית שמצטברת מכלל המטופלים, בהגעה לטיפולי הסרת שיער. זאת אומרת, הציבור של הלקוחות "שלהם" משלם בעצם כפול ממה שהמחיר לצרכן צריך להיות וכך יוצא שלא נורא אם אתם לא מופיעים לטיפול ואף אחד אינו מרגיש בחסרונכם בגלל שאין "הם" מפסידים וכשתגיעו הם ימשיכו לחייך.
 
אני כבעלת עסק, החלטתי לעשות הפוך על הפוך כך שאצלי תשלמו פחות, הרבה מאוד פחות. וזאת בתנאי שמתי שלא תופיעו לתור ולא חשוב בעצם מה הסיבה, תהיה אשר תהיה, תחויבו במחיר הפיקדון ש"המכונים" גובים בדרך כלל.
אפילו אם הכסף שהשארתם כפיקדון יפרע, המחיר בסך הכללי יהיה נמוך בהרבה ממה שתצטרכו לשלם ל"למכונים". אפילו אם זה יקרה לכם מספר פעמים וזה כל עוד אתם מופיעים לטיפול לפחות חמישים אחוז מהפעמים. מה שבדרך כלל לא קורה לעולם.
 
למען הסדר הטוב, צריכים כל הלקוחות להשאיר פיקדון במזומן, בשווי כל סכום מחירו של הטיפול שהם מקבלים וזאת על מנת לכסות מקרים שהם לא מגיעים לתור. קוראים לזה בסלנג "הברזה" ואז אני פודה את הפיקדון.
השיטה הזו מוכיחה את עצמה בכך שכמעט ואין פנצ'רים בהגעה לתורים. למרות ששיטה זו אינה נהוגה בארץ, היא מאוד נפוצה באירופה וכך יוצא שהלקוחות יוצאים מרוצים בגלל שהם משלמים סכום מאוד קטן יחסית עבור טיפולי הסרת שיער והעסק מרוויח יותר לקוחות ואינו צריך לדאוג שהלקוחות לא מגיעים לטיפול.
 
אשמח מאוד לראותכם בין קהל לקוחותיי,
 
בכבוד רב,
 
שלכם בעלת העסק דניאלה הט
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים