דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> מחירון להסרת שיער >> המחיר להסרת שיער גבוה?
 
אלפי זוגות צעירים מוטרדים כל יום בשאלה, האם זה הזמן לעשות הסרת שיער לצמיתות?, האם לחכות שירדו המחירים להסרת שיער?
סקר שנערך בתחום המחירים בעשרות מכונים וקליניקות לא הפך את חיי המוטרדים לקלים יותר.
הסקר מוכיח שהמכונים מציעים מחירים פחות או יותר זהים, אולם הקליניקות הפרטיות מציעות מחירים נמוכים ומגוונים בהרבה. בשורה תחתונה, ניתן לומר שכאילו המכונים משובטים במחירים ולא נותנים פירצה למיקוח.
 
לפני שנה דובר על עליות במחירי האזורים הגדולים, כמו: גב, חזה ובטן ורגליים, אולם פה ושם היתה ירידה נקודתית באזורים אלה בקליניקות הקטנות, דבר שמנע מהמכונים את עליית המחירים בהסרת שיער.
אצל הלקוחות הפוטנציאלים, לא פעם ישנם שיקולים נוספים לפני שמחליטים. איך עוברים את הקיץ באם נאסר להיחשף לשמש? וכן גם פשיטות הרגל הפתאומיות של המכונים הגדולים שהיו בשנים האחרונות והותירו לקוחות רבים בחוסר אונים וללא פיתרון כלשהו.
האפשרות לבצע הסרת שיער בקיץ, אסורה ולא מקצועית והיא נובעת משיקולים שווקים גרידא על מנת ללכוד לקוחות. איך זה עובד?: את הסרת השיער בתקופה של הקיץ ניתן לעקוף על ידי זימון הלקוחות לאחר הקיץ ולהרחיק את התקופה שבין טיפול לטיפול. אלא שהדבר גורם להתחזקות שורשי השיער, מגדיל בכך את מספר הטיפולים ומאריך את התקופה של כל סדרת הטיפולים.
 
בנוסף, המכונים והקליניקות שמשתדרגים, רוכשים מכשירים יקרים יותר, עם יחידות קירור להסרת שיער ללא כאבים וצריכים לכסות את ההוצאות של הקניה.
תחום הנדל"ן בשכירות עלה והמכונים ששכרו שטחים גדולים, קשה להם לעמוד בנטל ולכן המגמה היתה להעלות את המחיר, אולם כפי שהוזכר קודם לכן, התחרות בינם לבין הקליניקות שהוזילו מחירים, מנעה את עליית המחירים.
מה יהיה אם המע"מ יתייקר? מי יספוג את העלייה? המכונים, או הלקוחות?
 
ולגבי ההיצע ברחבי המדינה: בפריפריות חל גידול משמעותי בכמות הקליניקות שנפתחו והשירות שהם מציעים הוא במחיר גבוה יותר וכל זה בגלל הניצול שהפריפריות מרוחקות מהערים המרכזיות ולצורך קבלת טיפולים, ההוצאות הכספיות כרוכות גם בעלות נסיעה ארוכה.
 
לא כדאי לחכות אם השיער מפריע לכם ויחד עם זאת לא להילחץ ולא למהר. בהחלט להמשיך לחפש מחירון להסרת שיער מובנה באתרים ובשום פנים ואופן לא לסגור עסקה לפני שעושים סקר שוק.
ואל תשכחו שההבטחה להסרה מוחלטת מותנית בחוזים באותיות הקטנות שאותן הציבור שוכח עם הזמן.
בדניש קוסמטיקס אין חוזה ואין תשלום מראש והדבר מאפשר לכם להפסיק את הטיפולים אם אינכם מרוצים. המחיר להסרת שיער כה זול שלא תפגעו.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים