דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בפנים
הסרת שיער בפנים          
 

העובדה שטיפולי הסרת שיער בפנים היא האזור הרגיש ביותר בתחום הסרת שיער, זה בגלל היות האזור חשוף תמיד וגלוי לעין כל. הפנים שלכם הן הסמל שלכם והן מייצגות אתכם כשאתם נפגשים עם אנשים וגם כשאתם עוברים ברחוב. הפנים שלכם צריכות להיראות הכי טוב שאפשר והן יכולות להיראות לא טוב, במלא מובן המילה, אם לא תקפידו לשמור עליהן.

 
בגלל שאזור הפנים חשוף תמיד, תתפלאו לשמוע שהוא האזור העמיד ביותר לפגעי מזג האוויר, החום, הקור והשמש. בגלל זה, אזור הפנים הוא הראשון להזדקן והוא תמיד מסגיר את גילינו.
האם חישבתם פעם את מספר שעות החשיפה לשמש ואת שעות החשיפה לפגעי מזג האוויר של פניכם לעומת אברים אחרים בגופכם?
אנשים רבים נוטים לבצע ניתוחי פנים ומתיחות עור בפנים, על מנת לתת מראה צעיר יותר ולשם כך מוכנים לשלם הרבה כסף.
 
הדבר הראשון המשפיע על מראנו בפנים, הוא שיעור היתר והוא הזול ביותר, בהשוואה לניתוחי פנים ולכן אם ברצונכם להתחיל בטיפולי הסרת שיער, כדאי להתחיל בפנים. השינוי בפנים יראה יותר מהר מכל איזור אחר, אפילו שאזור הפנים צורך מספר רב של טיפולים בגלל הפעילות ההורמונאלית שקיימת בו.
בנוסף, אם נפתור את בעיית השיעור בפנים נפתור גם חלק גבוה מכמות הפצעים, אם הם נחלתנו.
 
טיפולי הסרת שיער בפנים מקבלים כובד ומשקל שונה ביחס לאזורים אחרים והם מבוצעים בתכיפות גבוהה יותר על מנת להתגבר על מכשולי ההורמונים הפועלים באזור הפנים במרץ בל ישוער.
אין להסתכל על תוצאות של חברכם ולהשוות את התוצאות שלכם אליהם, באותה המידה שלא תשוו מהלכים פיזיולוגים בגופכם אליהם. חשוב מאוד לא להגיע עם דעות קדומות ולצפות לנס. ישנם אנשים שכבר מהטיפול הראשון רואים עליהם את השינוי וישנם שמהטיפול השלישי, לכן חשוב להיות סבלניים ולבצע אחר ההוראות הניתנות לכם ברצינות יתר.
 
היות והטיפולים מבוצעים בקרן אינפרא אדום, גם בלייזר וגם ב IPL, חשוב להגיע לטיפולים לאחר שרחצתם את פניכם עם מים וסבון תינוקות, שהוא סבון שאינו מכיל חומרי גירוי, והסרתם את כל שאריות הזיעה, ההפרשות השומניות ואת שיירי חומרי הריח, חומרי האיפור והקרמים טרם הטיפול, במועד הקרוב ביותר לשעת הטיפול.
כלל זה חשוב, מאחר שכל שאריות מיותרות גונבות את האנרגיה שקרן אינפרא אדום מפיקה וכן גם שחומרים מסויימים יכולים להגיב לקרן אור לא טוב ביחס לעור וגם לגרום לפיגמנטציה. חומרים אלו נקראים חומרים פוטו טוקסינים והם הופכים להיות רעילים בחשיפה לאור.
 
ישנם מכונים הדורשים להגיע לטיפול לאחר גילוח ובדרך כלל אלו מכונים שעובדים בלייזר.
אם גברים מגיעים למכונים אלו, הגילוח הוא דבר שבשגרת יומם, אולם אם נשים מגיעות למכונים אלו, הגילוח יגרום להן חרדה ומפח נפש ויתרה מזאת, לעיבוי השערות.
השיער אצל הגבר הוא שיער זיפי ולכן גברים מחויבים לבצע גילוח, אולם לא כך הדבר כשמדובר בנשים. השיער אצל נשים הוא רך ודק ובגלל זה אחוז הפיגמנט הכהה בו הוא נמוך ומשפיע על כמות ספיגת האנרגיה של קרן האינפרא אדום ובכך מוריד מיעילות הטיפול. אם הנשים תגלחנה את שיערן טרם טיפולי הסרת שיער בפנים, השפעת הטיפול תרד באופן משמעותי.
 
במכון דניש קוסמטיקס מודעים לשתי הבעיות אצל הנשים: לבעיית האי נעימות מהגילוח ולבעיית איבוד האפקט הטיפולי ואפילו אוסרים את הגילוח בפנים.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

 כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים