דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער ברגליים >> הסרת שיער ברגליים - רגליים חלקות כחרסינה
 
רגליים הם האיבר שנותן לנו גובהנו. כשהן קצרות אנו נמוכים וכשהן ארוכות הן נותנות לנו את המראה הגבוה. אי אפשר שלא לשים לב אליהן וזו הסיבה שאנו טורחים לטפח אותן.
המצאת הסרת שיער באינפרא אדום ממש הביאה אותנו לקדמת הבמה בתחום הטכנולוגי כמו המצאת המיקרוגל.
את ההסרה באינפרא אדום אפשר לבצע בלייזר וגם ב IPL.
כשמבצעים הסרת שיער בלייזר משתמשים בקרן צרה מאוד של אינפרא אדום בלבד. הקרן הזו גורמת לחימום חזק מאוד ולכן הסרת שיער בלייזר ברגליים מאוד מכאיבה ומחייבת ברוב המקרים להשתמש במשחה מאלחשת שמרדימה את המקום.
אבל כשעושים הסרת שיער ברגליים ב IPL אין צורך להשתמש בחומר מאלחש מכיוון ששיטה זו אינה כואבת כלל ובטח פחות מכאיבה מהסרת שיער בשעווה.
 
הרגליים מחולקות לשני אזורים: החלק העליון נקרא ירכיים והחלק התחתון נקרא שוקיים.
בירכיים השיער הוא דק יותר מאשר בשוקיים ולכן השיער הדק מכיל פחות מסה של צבע הקרוי פיגמנט. ככל שיש יותר פיגמנט כהה על השיער, השיער קולט יותר את קרני האינפרא אדום ולכן בגלל שעל שיער דק יש מעט פיגמנט הוא קולט פחות מאשר שיער עבה.
מצב זה גורם בטיפולי הסרת שיער ברגליים להשפעה נמוכה יותר בירכיים מאשר בשוקיים ולכן ההצלחה בשוקיים יותר מהירה.
כשמבצעים הסרת שיער ברגליים נוכחים לראות שהשוקיים חלקות יותר מאשר הירכיים, דבר שנחשב לחיובי מכיוון שהשוקיים שלנו חשופות יותר מהירכיים. יחד עם זאת אל תגיעו למסקנה הפוכה שבירכיים אין הצלחה, אלא הצלחה איטית יותר.
 
בדניש קוסמטיקס הטיפולים שונים וייחודים משאר המכונים במרווחים שבין הטיפולים וזה הגורם שהביא את המכון למוניטין הגבוה בתחום הסרת שיער ב IPL. הלקוחות מקבלים מהר יותר תמורה לכסף ששילמו. אפרופו כסף, המחיר בדניש קוסמטיקס תמיד יהיה נמוך יותר משאר המכונים בגלל שהקו המנחה של העסק, הוא הוזלת מחירים לנמוכים ביותר.
את התור השני קובעים לאחר שבועיים, את התור השלישי קובעים לאחר שלושה שבועות ואת התור הרביעי קובעים לאחר ארבעה שבועות. מכאן ממשיכים המפגשים כל ארבעה שבועות.
כבר לאחר ארבעה טיפולים, כלומר לאחר 9 שבועות השיער כמעט וייעלם מהשוקיים ויראה הרבה פחות בירכיים.
 
לאחר הטיפול העשירי, שוקלים להאריך את המרווח לחמישה שבועות ובהתאמה מרחיקים בכל פעם בשבוע נוסף. במטופלים שהם בעלי שיער בהיר הטיפול משתנה עקב מסת פיגמנט נמוכה.
בשורה תחתונה, לכל מטופל יש טיפול ייחודי לו, בהתאם לספיגת האנרגיה המגיעה מקרן האינפרא אדום.
 
לא פעם שומעים: חברה שלי עשתה כך וכך טיפולים, או, עשיתי כך וכך טיפולים באזור זה או אחר ומנסים להשוות את מספר הטיפולים בין האזורים. לא נכון הדבר וגם לא מקצועי וזאת בגלל שכל אזור בגופינו שונה מבחינה הורמונאלית וגם בעובי השיער ובצבעו.
בכל אזור בגופינו יש כמה עוביי שיער והשיער לעולם אינו זהה בעוביו ובצבעו, אפילו אם הוא באותו איזור.
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים