דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער ברגליים >> הסרת שיער בשוקיים ב 70 ₪ בלבד
 
הסרת שיער לצמיתות מבצעים על ידי אינפרא אדום. במידה ורוצים לקבל תוצאה מושלמת וחלקה, כלומר לא דילול שיער, אזי השימוש צריך להיות ב מכשיר להסרת שיער ב IPL. שימוש במכשירי לייזר אינם נותנים מענה של 100% הסרת שיער. במכשירי לייזר נעזרים בקרן אינפרא אדום בלבד, ללא פלאש. זוהי קרן אדומה וצרה הגורמת לחום גבוה ומזכירה את הקרניים שיוצאות בשעת ירי ממכונות ירי בסרטי מדע בדיוני.
מכיוון שקרן הלייזר עובדת רק על שיער כהה, היא לא מסירה שיער שהתבהר במהלך הטיפולים.
בתקופת הטיפולים כל שיער כהה הופך להיות בהיר ודק יותר ולכן כשהוא בהיר קרן הלייזר אינה רואה אותו.
אם הטיפולים מבוצעים ב IPL, האזור מקבל הארה חזקה ומראה לקרן האינפרא את השיער באופן ברור יותר. שימוש ב IPL הוא שימוש בהבזק אור (פלאש) שבתוך ההבזק נמצאת קרן האינפרא אדום. הבזק האור מאפשר לקרן האינפרא להבדיל בין גוון העור לגוון השיער.
לדוגמא: אם נכנס לחדר חשוך, לא נבחין כלל בעצמים שבחדר. אולם, אם נדליק את האור ונשתמש בנורה בעלת הספק נמוך של 20W נראה את העצמים שבחדר באופן לא ברור. אבל אם נחליף את הנורה מ 20W  לנורה בעלת הספק גדול יותר 100W נראה טוב יותר בהרבה.
עוצמת האור של הפלאש חזקה כל כך ומסנוורת ולכן מצריכה הגנה מתאימה לעיניים. טיפולים קצרים אינם מזיקים לעיניים, באותה המידה שצילומים המתבצעים בפלאש, אינם מחייבים לשים משקפי מגן.
הנזק למפעילי מכשירים להסרת שיער ב IPL הוא נזק בטוח בטווח הארוך. המפעילים חווים אלפי הבזקים ביום ומצריכים מנוחה לעיניים 15 דקות לכל שעת עבודה. היות וטיפול הסרת שיער ברגליים הוא הארוך ביותר, המטפלים חייבים לתת לעיניים מנוחה של 15 דקות לפחות אחרי הטיפול.
 
הרגליים מתחלקות לשני חלקים: ירכיים ושוקיים. בירכיים (החלק העליון של הרגל) ישנן שערות בהירות יותר מאשר בשוקיים ולכן מספר הטיפולים בירכיים יהיה רב יותר.
מי מכם שעוד לא התחילו את טיפולי הסרת שיער ברגליים, מומלץ להתחיל קודם בטיפולי הסרת שיער בשוקיים. בשוקיים השיער כהה יותר וגם עבה יותר מאשר בירכיים ומאחר שגם שורשי השיער הם פחות עמוקים, מקבלים תוצאה מהירה ומדהימה. באזור הקדמי של השוקיים, מעל העצם מקבלים את התוצאה הראשונה. אח"כ לפי הסדר: בגב כף הרגל ובאצבעות, בצידי השוק התחתון, בצידי השוק העליון ולבסוף בברכיים (שנכללות בטיפול באזור השוקיים).
 
הברכיים בעלות מבנה כדורי. שטח המעטפת שלהן גדולה מאוד ומצריכות הרבה הבזקים.
ההבזק שיוצא מראש המכשיר יוצא מתוך משטח שטוח וכשמצמידים אותו לברך, הוא לא אוטם מספיק, בגלל המבנה הכדורי של הברך ולכן חלק מההבזק בורח ומתבזבז לשווא באוויר. מצב זה מצריך לעבור שנית על אותו האזור, דבר שמייקר את ההוצאה, אולם רוב המכונים לא עוברים פעמיים על הברכיים (בדניש קוסמטיקס – כמובן שכן).
 
במכון דניש קוסמטיקס מחיר הסרת שיער בשוקיים בתעריף מוזל הוא 70 ₪ בלבד.
דניאלה הט, בעלת המכון, היא זו שתטפל בכם ואצלה תמצאו יד מכוונת, הקשבה, רגישות, סבלנות, יחס חם ומקצועיות ברמה גבוהה.
אל תהססו, אפילו אם אתם לא מתכוונים עוד להתחיל בטיפולים, התקשרו עוד היום:
 
086-71-78-71
 
קבלו ייעוץ והסברה בתחום הסרת שיער. אתם לא צריכים לבזבז זמן נסיעות וכסף על הדלק בשביל להיות חכמים יותר.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים