דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער באינפרא אדום >> הסרת שיער באינפרא אדום על עור שזוף
 

 

הסרת שיער באינפרא אדום אפשר לעשות בשתי השיטות המפורסמות והידועות: גם בלייזר וגם ב IPL  כאשר יתכנו תופעות לוואי בשיטת הסרת שיער בלייזר לאנשים כהה עור, או במקרים שמשתזפים.
 
לחץ על הקישור הבא לעיון במחירון ← הסרת שיער ב IPL מבוצעת בקרני אינפרא אדום והיא אינה מלווה בתופעות לוואי כלשהן ובאופן מעשי, זהו אחד היתרונות הגדולים של שיטה זו ל הסרת שיער לא רצוי. עניין לכך שבזכות הסרת שיער ב IPL אתם תיהנו מעור חלק מכיוון שזוהי הסרת שיער לצמיתות. בשיטה זו לא תהיו חשופים יותר לגירויי עור, או לשיער שצומח מתחת לעור שהיו בגילוח ובשעווה.
 
לעומת זאת תופעות לוואי של הסרת שיער לייזר, אומנם אינן רציניות, אך רוב הלקוחות יצאו מהטיפול כשהאזור המטופל, בו ביצעו הסרת שיער, רגיש יותר ולעיתים אדמומי. תופעה זו נעלמת בדרך כלל תוך שעה מסיום הטיפול. ישנם אנשים שעורם מתנפח לאחר הטיפול, אולם כמו עם האדמומיות, גם זה עובר במהרה וניתן לחזור לשגרת היום מיד לאחר הסרת שיער בלייזר.
לכן זו הסיבה שרוב האנשים מעדיפים לבצע הסרת שיער באינפרא אדום בשיטת IPL.
 
תופעת לוואי אחת שמאוד חשוב לשים דגש והתייחסות, הינה נושא הכוויות.
עבור אנשים שצבע עורם כהה ודומה לצבע שיער הגוף שלהם, למכשיר הלייזר קשה להבדיל בין השיער לעור והדבר גורם לנזק ולכוויה. מדובר בתופעה הנגרמת לעיתים, מפני שלפני תחילת תהליך הסרת שיער בלייזר לא נבחן המצב במקצועיות על ידי בודק מתאים ומיומן, שיאמר מראש אם אתם מתאימים לטיפולי הסרת שיער בלייזר, או, אם קיימת סבירות לסכנה שבכוויות עבורכם ושעדיף שתבחרו בשיטת הסרת שיער ב IPL.
 
תופעות הלוואי של כוויות בהסרת שיער בלייזר, יכולות לנבוע לא רק בגלל צבע עור מקורי, אלא מצבע עור שהתכהה כתוצאה מהשתזפות בשמש. עור שזוף הוא עור כהה, שרוף ויבש ולכן אסור להגיע במצב זה לטיפולי הסרת שיער בלייזר. אם מגיעים לטיפול לאחר שיזוף, כשהעור עדיין רגיש ושרוף, מזמינים בוודאות כוויה שיכולה להיות גם בלתי הפיכה. במקרים של שיזוף, מומלץ תמיד להמתין לפחות 42 ימים טרם טיפולי הסרת שיער בלייזר. 28 ימים לוקח מהיווצרות תא חדש להגיע לשכבת העור העליונה, האפידרמיס, ו 14 ימים נוספים לנשירת התאים שהתייבשו ונשרפו.
 
בשיטת הסרת שיער ב IPL אפשר לעבוד על אנשים כהה עור, אבל לא על אנשים שזופים.
ההבדל בין אנשים כהה עור לאנשים שזופים, הוא שלאנשים כהה עור אין עור יבש כמו לאנשים שזופים שהעור שהתכהה נמצא בדרגת יובש גבוהה מאוד.
 
ב הסרת שיער ב IPL, פרט למקרים של שיזוף אין תופעות לוואי שמאפיינות את השיטה הזו.
כדאי להגיע ופשוט ליהנות מתוצאות מדהימות ללא תופעות לוואי כלל!
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים