דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער באזור הדרום >> הסרת שיער באשדוד במכון מפורסם
 

 

מכוני הסרת שיער הגדולים מלאים בעבודה. הם קורסים תחת הנטל מעומס לקוחות המנסים להפטר מעודף שיער על גופם. הביקוש בתחום אינו פוחת, אלא להיפך, הולך ומתעצם עם השנים.
ניתן היום להגשים חלום ולהסיר שיער על ידי מכשיר להסרת שיער באינפרא אדום.
הטכנולוגיה הזו יצאה אל הפועל ומיושמת בלייזר וגם ב IPL.
צריך לומר מספר פעמים עד שהמילה תהדהד ותחלחל לתודעה, שאומנם ניתן לבצע הסרת שיער לצמיתות, אולם לא נוכל לבצע זאת במכונים הגדולים, בגלל שהאינטרס שלהם לתת מינימום טיפולים במקסימום שקלים שקיבלו מראש ולכן לצורך העניין טרחו לפרסם, על מנת לשכנע את קהל הלקוחות שאפשר להסיר שיער רק עד שמונים אחוז מכלל השערות שעל גופינו (ראו הערה בהמשך).
אולם אין זה כך, והאפשרות לטיפולי הסרת שיער בדרום במכון דניש קוסמטיקס המפורסם הנמצא בקרית גת נותנת לנו מענה מקצועי להשגת עור חלק, מבלי להגיע למכונים אלו.
תקבלו בדניש קוסמטיקס רמת שירות שישראלים אינם רגילים אליה.
 
מכשיר ברמה גבוהה יותר מהמכשירים הקיימים במכונים הגדולים נמצא בשימוש במכון וכבר הוכיח עצמו כיעיל יותר ממכשיר הלייזר המוגבלים לטיפולים לאנשים בעלי שיער שחור בלבד ועור בהיר.

הערה: מה עוד על שכן, הסרת שיער בלייזר אינה מסוגלת להסיר שיער לצמיתות מכיוון שהיא פועלת רק על שיער כהה, ומה שקורה במהלך הטיפולים באינפרא אדום (לייזר ו IPL), הוא שהשערות מתבהרות ככל שמתקדמים במספר הטיפולים ועל שערות אלו הלייזר אינו משפיע ואף עלול להוות סיכון.
 
מכון דניש קוסמטיקס מיוחד מאוד ולהתייחסות שלו ללקוחות יש ערך מוסף ממה שאנו רגילים. כשלוקחים בחשבון את נושא הבעלות של העסקים ואת גודלם, אפשר לדעת כבר למה לצפות, כלומר, אם העסק הוא פרטי ומועסקים בו רק מבעליו, תקבלו שירות ברמה יותר טובה מאשר בעסק או בחנות שהם אחד מיני רבים ברשת מסועפת.
הסיבה נובעת מכך שהבעלים ברשתות אינם נוכחים בעצמם והם מאצילים סמכויות על אחרים שיעשו את התפקיד שלהם. לעומת זאת בעסק קטן, תקבלו בכל התחומים יותר, ואפילו גם בתחום המחיר, למרות שקשה עד מאוד להתחרות בגדולים.
ברשת לא ניתן לקבל "יחס אישי", גם אם הוא מהבהב לכם בפרסומת שלהם וזאת בגלל שכשאתם מגיעים לטיפול אתם צריכים להזדהות.

מחפשים הסרת שיער באשדוד ולא מצאתם, כשתגיעו לדניש קוסמטיקס לתור בשעה שקבעתם, הדלת תיפתח לכם ותזוהו ישר על פי מראכם.
לא תצטרכו לשבת ולהמתין לתור ולא תטופלו בכל פעם על ידי מטפלת אחרת והאווירה תהיה כאילו באתם לביקור משפחה.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים