דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער במפשעה >> הסרת שיער במפשעה במקום הכי נמוך
 

 

הגיע הזמן שתפסיקי לגלח את מפשעתך, הדבר פרימיטיבי ובנוסף לפצעים שמופיעים אחר כך, הגילוח גורם להופעת שערות זיפיות, למראה לא אסתטי, לאי נעימות בשעת ההתעלסות ולאדמומיות עקב חיכוך העור בעור. שלא נדבר על אופציות של שעווה ושל המכונות להסרת שיער החשמליות שהן פועלות על ידי קפיץ שמסתובב במהירות ותופס בדרכו שערות הנמרטות ללא בקרת כיוון המריטה ואז במקרה שכזה, שערות רבות צומחות לתוך העור ואינן יוצאות החוצה. שערה שצומחת לתוך העור נקראת צמיחת שיער הפוכה (פסאודו פוליקוליטיס - PSEUDO FOLLICULITIS).
צמיחה זו גורמת לזיהום המקום על ידי חיידקי סטאפילוקוקוס שליליים, שמביא בהמשך לדלקת תת עורית ולמוגלה בזקיק השערה שנקראת פוליקוליטיס (folliculitis).
 
לשערות שעל גופינו מחובר שריר והוא מופעל בשעת קור ובשעת פחד וכשהוא מופעל השערות סומרות. שריר זה עוזר לקבע עת השערות בצמיחתן בכיוון הנקבובית. לשריר יש נטייה להיקרע כאשר מורטים את השערות כנגד לכיוון צמיחתן. קריעת השריר גורמת לשיער לצמוח אל מחוץ לנקבובית ולגרום לחיידקים פולשניים (פתוגניים) הנמצאים מעל העור לחדור דרך הנקבובית הפתוחה, אל הקרע שנפרץ ולזהם את האזור.
מערכת ההגנה שבגופינו מזהה את הזיהום ומשלחת לאזור חיידקים שבולעים את חיידקי הזיהום. חיידקי הבליעה נקראים פאגוציטוס (פאגוס = בלען , ציטוס = תא). הבליעה של תאי הפאגוציטוס גורמת לבודד את חיידקי הסטאפילוקוקוס השליליים שפלשו, אולם הפרשת הערס של חיידקי הסטאפילוקוקוס השליליים ושל הפאגוציטוס ממיתה את שניהם. בכך הופכים חיידקי הפאגוציטוס לחיילים מתאבדים המגנים על גופינו מפלישת מזהמים.
במקום המזוהם מתחוללת מלחמת הישרדות והחיילים הפאגוציטיים המתאבדים מגיעים אליו דרך הדם במהירות ולכן עקב כך המקום הופך לאדמומי. בגלל ריבוי של נוזלים באזור, המקום מתנפח וניראה בולט על פני העור. הנפיחות הזו גורמת ללחיצה על המערכת העצבית שבאזור ולכן הדבר גורם לכאב שאנו חשים בנקודת הפצע.
 
ניתן למנוע את הפצעים הללו על ידי המתת השערות שתגרום לסגירה ולאטימת הנקבובית. את המתת השערות אפשר לבצע על ידי הסרת שיער במפשעה בעזרת קרני אינפרא אדום. הסרת שיער באינפרא אדום אפשר לבצע על ידי שיטת הסרת שיער בלייזר, או הסרת שיער ב IPL.
בגלל שאזור המפשעה הוא עדין ורגיש וקיימת בו רגישות גבוהה לפיגמנטציה, העדיפות להסרת שיער במפשעה תהיה על ידי הסרת שיער ב IPL.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים