דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער באזור הדרום >> הסרת שיער בדרום - דניש קוסמטיקס
 

הסרת שיער בדרום לבעלי שיער בגוון בהיר קשה למצוא, אם בכלל. מה שנותר במקרה של שיער בהיר, הוא לבצע אפילציה במחט חשמלית, שערה אחר שערה, תהליך שגורם לכאב רב ולא כל אחד מסוגל לעבור טיפול שכגון זה.
 
בלונדיניים נחשבים כמיוחדים באזור הים התיכון, בגלל צבע השיער וגוון העור הם שונים. שונה ובולטת בפרט כשהם נמצאים במחיצת עדות המזרח.
בארצות פיניות המצב הפוך, הכהים נחשבים למיוחדים ולכן נחשקים יותר.
הרבה אנשים ממוצא "מזרחי" מתקנאים בבהירי השיער והעיניים, על שהם מושכים תשומת לב יתרה. לא מחייב אפילו שתהיו יפים, אלא רק הצבע, צבע השיער ויתרה מזו מושכים תשומת לב אם הם בעלי עיניים בצבע בהיר, בפרט כחול, או ירוק בהיר.
לרוב, בלונדיניים אינם שעירים והשיער המועט והדליל שעל גופם נבלע על רקע גוון עורם הבהיר ולכן הם פחות שמים דגש על הסרת שיער בלייזר. אלוקים פטר אותם מהקללה הרובצת על אנשים בעלי שער כהה. אבל, עם הקידמה, האופנה, המדיה הויזואלית וההתפתחות הטכנולוגית, אפילו אותם בלונדינים החלו לחפש בגופם שיער מיותר והשאיפה להיות חלקים, כבר מושתתת כיום, בכל העדות והצבעים.
כאן אותם בלונדיניים נופלים בין הכיסאות (אליה וקוץ בה) ויתרונו של הצבע הבלונדיני שהיה בעבר יתרון, הפך לחיסרון. הסרת שיער היום מתבצעת רק עם מכשירים המשפיעים על הפיגמנט הכהה שבשערה ולכן הסרת שיער בטכנולוגיה המתקדמת היום משאירה את אותם עלמי החן בחוץ.
 
אלא, שמכון דניש קוסמטיקס שבקרית גת נחלץ להושיע את בהירי השיער המופלים על ידי שאר המכונים. ברשות המכון מכשיר בעל נורות ייחודיות המתאים לקלוט שערות בהירות. מי מכם שנמנה בקבוצה זו, מוזמן להגיע ולראות בעצמו את יעילות המכשיר.
 
 
 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים