דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בגבות >> הסרת שיער בגבות – קו גבות עליון
 

 

מראה הפנים נגלה לעיננו והוא האיבר הראשון הקיים כשאנו עומדים זה מול זה. על פיו ניתן לזהות אדם ועל פיו אפשר לחשוף את מצבו של האדם, באם הוא שמח, באם הוא יפה, באם הוא חולה, או ממהר לאן שהוא, לחוץ וכדומה. קו הגבות נותן למראה פנינו את האופי למצב הרגשי הנתון העכשווי, כך שאם אנו זועפים, או מהורהרים וכדומה, שרירי הבעת הפנים משתנים בהתאמה למצב הרוח שלנו.
עובי הגבה תופס נפח נכבד ומשמעות רבה למראינו. שטחן של גבות עבות, מכלל שטח הפנים, גבוה יותר ובולט יותר ולכן נותן מראה גס יותר. שטחן של גבות דקות, מכלל שטח כל הפנים, קטן יותר ופחות בולט ולכן מעדן את מראה הפנים.
זוויות הגבות משפיעות גם על אופיו של האדם. אם קצה הגבות נוטות כלפי מטה, הדבר נותן נופח של עצבות וכן גם מחזק את קו העפעפיים הנפולות, במידה שהן נפולות וכן גם מדגיש את גיל הזיקנה.
נושא הגבות מתחיל להטריד כבר בתקופת ההתבגרות ששם דגש רב על המראה ולכן עיצוב הגבות אצל הנשים והגברים, כאחד, חשוב מאוד למראה הכללי ולאסתטיקה. היות ולשיער על הפנים יש נטייה לצמוח מהר, יחסית לאזורים אחרים בגוף, בגלל כמות ההורמונים הפעילים בו, תדירות הטיפוח ועיצוב הגבות גבוהה יותר, גם מכיוון שהוא גלוי לעיני כל ולכן נחשב לגורם מציק.
תתפלאו כמה ובאיזה מהירות משפיעה הסרת שיער על צמיחת הגבות, רק לאחר שתתחילו ליישם אותה על עצמכם.
ברוב המקרים, המכונים דורשים מכם להגיע לטיפול, אחת לחודש ולכן ההשפעה די נמוכה, אולם באם תגיעו לטיפולים אחת לשבוע, הדבר יגרום להתשת שורשי השערות שבגבות באופן מידי.
מומלץ מאוד בחודש הראשון, להגיע לארבע טיפולים כל שבוע ולאחר מכן להרחיק את הטיפולים בהתאם לצמיחה, וזה כמובן שונה בין מטופל אחד למטופל אחר. אל תסתכלו לעולם על חבריכם לצורך דוגמא ולצורך השוואה על התקדמות והשפעת הטיפולים, אלא רק אם הנכם תאומים זהים שנוצרו מאותה הביצית.
 
בגולגולת האדם מצויים באזור העיניים שני קדחים הנקראים ארובות העין, והם ממולאים בנוזל חלבוני בו מצויות העיניים. נוזל חלבוני זה רגיש ללחץ, לחום, לקור ולאור ולכן הסרת שיער בגבות בחלקן התחתון, נוגעות ונכללות בתחום הנוזל החלבוני שצויין לעיל ומהווה סיכון בריאותי שיכול לפגוע בראיה באופן בלתי הפיך.
הסרת שיער בגבות מותרת אך ורק בתחום שמעל לקדחים שבגולגולת, מעל ארובות העיניים, שאת תחום הקדחים הללו ניתן לחוש על ידי מגע בעזרת קצות האצבעות.
הגבות ממוקמות בקו הגבול, מעל הקדחים, לבין עצם המצח, כך שרק מעל הגבות יהיה בטוח לבצע הסרת שיער בגבות.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים