דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער באינפרא אדום >> הסרת שיער באינפרא אדום - טרנד אופנתי
 
במכון דניש קוסמטיקס, השוכן ברחוב הסחלב 8 ברעננה, מקבלים טיפול לקוחות צעירים שנכבשו בטרנד האופנתי. הם חיים ונושמים את המושג עור חלק ומראה של משי.
לקוחות צעירים אלה ובכלל נלכדו כמו מגנט ברשת הפרסומים ושטיפת המוח שמבצעת המדיה התקשורתית המתקדמת. הפרסומות מתורגמות ממוחם של בעלי המקצוע שמבקשים לייצר אוסף של אנשים רובוטים עם סגנון זהה של אמירה אופנתית וכשנתקלים בבובות המשוכפלות שנטמעו כתוצאה משטיפת מוח, אי אפשר שלא לסובב את הראש לעוד מבט של התעניינות ואז תמונת הבובות נחקקת במוח.
התוצאה של טיפולי הסרת שיער באינפרא אדום נועדה להעביר את התחושה של "המראה המלוטש", כפי שנראית הבטן השטוחה החשופה בעלת המראה המוגמר של הפסל "דוד".
 
מאחורי הלבוש מהקולקציות בעלות מוניטין והתוויות עם מותגים מפורסמים, הגרביונים החושניים שמעצבים את הרגליים, הארנקים שנתלים על הכתפיים, הכובעים שמבליטים את תווי הפנים, הצעיפים שמתנופפים בשעת הליכה, מסתתר גוף חלק ואסתטי. כשישנם כל הסממנים האלה, מקבלים הרגשה של ריחוף עילאי.
בהמשך לטרנד של הלבוש שהושלם עם הסרת שיער באינפרא אדום, מוסיפים את פיתוח הגוף והרי לכם גוף מושלם.
בתפיסתה של החברה המודרנית נחשבת אישה שנראית טוב, אישה שלא ניתן להבחין בגילה ובדומה לתחפושת מתוחכמת, עם אמירה שכולה סטייל אישי.
 
המאה הנוכחית חובקת נשים מנצחות שמנהלות חיים עצמאיים, עם פעילות גבוהה בתחום המראה שגורם הנאה למתבונן וזאת על מנת לשמר את הנשיות על פי קו חיים מותווה בעל מונחים שהולכים ותופחים עם הזמן, ללא גבולות וללא מעצורים.
החיים התוססים של הפינוק האישי בעל דגש על ההתאמה האישית של הסגנון היומיומי הדוהר כרכבת הרים ללא בלמים שמובילים אותנו אל עתיד, שלא ידוע איך הוא ייגמר.
בבחירת עדיפותה של האישה, איזה אזור לבחור להחליק ב הסרת שיער באינפרא אדום, ישנה את המחשבה, הדומה למסע קניות של אישה, שתמיד מוצאת את הדבר המתאים לה ביותר.
שילוב של אופנה עם טיפוח הגוף, תורמת רבות להענקת דימוי עצמי גבוה.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים