דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער מחירים >> הסרת שיער מחירים – הסרת שיער לגברים - חזה ובטן ב 210 ₪
 
הסרת שיער לגברים פורצת כסופה ביום גשום ונפוצה יותר מאי פעם. כמו שכבר כתבתי בדף הבית, אלחם לטובת הציבור במחירים שמפקיעים המכונים הגדולים ולכן בקליניקה שלי תוכלו לבצע הסרת שיער במחירים, הייתי אומרת, מגוחכים עד לכדי השתוממות. בטח אתם שואלים את עצמכם אם יוצא משהו רווחי מכל העסק ואומר לכם שממחירים כאלה לא אתעשר, אבל אני לא מתלוננת.
 
מה בעצם הסיבה שמחירי הסרת שיער לגברים נמוכים כל כך ? אז רק להבהיר לכם משהו קטן, הוא לא נמוך כלל, אלא המחירים "שלהם", הוא מאוד מרקיע שחקים. ומה הסיבה ? בגלל "שהם" לוקחים בחשבון את ההיעדרות בהגעה לטיפולי הסרת שיער שמצטברת מכלל המטופלים. כלומר, ציבור הלקוחות משלם כפול ממה שהמחיר לצרכן צריך להיות, כך יוצא שאם אתם לא מופיעים לטיפול, אין "הם" מפסידים.
 
אני החלטתי ללכת הפוך על הפוך, שאצלי תשלמו פחות, הרבה הרבה פחות. ואך ורק מתי שלא תופיעו ולא חשוב מה הסיבה שתהיה, תשלמו את המחיר ש"הם" גובים בדרך כלל.
גם אם הפיקדון יפרע, המחיר יהיה נמוך ממה שתצטרכו לשלם ל"הם". אפילו אם זה יקרה הרבה פעמים, כל עוד אתם מופיעים לטיפול חמישים אחוז מהפעמים.
 
לצורך כך, כל לקוח משאיר פיקדון בשווי סכום מחיר הטיפול הרגיל שהוא מקבל וזאת למקרה שאך ורק אם הוא לא מגיע, אני פודה את הפיקדון.
השיטה הזו עובדת מצויין, למרות שהיא לא נהוגה בארץ, היא נפוצה יותר באירופה. הלקוח יוצא מרוצה בגלל שהוא משלם סכום מאוד קטן והעסק מרוויח יותר קליינטים ואינו דואג שהלקוח לא מגיע לטיפול.
 
אשמח לראותכם,
 
בכבוד רב,
 
שלכם בעלת העסק דניאלה הט
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים