דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער לצמיתות >> הסרת שיער לצמיתות - אפשרית רק ב IPL
 

 

הטכניקות החדשות שעובדות היום להסרת שיער לצמיתות מתאימות לאנשים בעלי עור בהיר וגם לכהי עור עם צבע שיער כהה. השיטות אינן כל כך אידיאליות עבור בלונדיניות או ג'ינג'יות וזאת מכיוון שגוון השערה הבהיר מדי אינו תופס את אור הלייזר הבנוי מקרן אינפרא אדום.
עם זאת, כל מטופל יכול להגיב שונה ולכן מומלץ לנסות טיפול אחד, או שניים ולראות אם ישנן תוצאות . ייתכן והשיטה תשפיע נפלא על מטופלים למרות בהירות השערות.
 
אם אתם חושבים שניתן להסיר את כל השערות בטיפול אחד, אז התשובה היא שכמובן שלא. לשערות יש שלושה שלבים בתקופת חייהן, בדומה לשלבי התפתחות האדם, בהתחלה הן בראשית התפתחותן בשלב של צמיחה וכשהן מגיעות לשלב הסופי של הצמיחה הן נעצרות ונמצאת בשלב של "המתנה". בשלב ההמתנה הן עוברות תהליך של התנוונות. בשלב האחרון שלהן, שלב הנשירה, הן נדחפות החוצה על ידי שערות חדשות שמתחתיהן.
כמובן שלא כל השערות גדלות בסינכרוניות, כלומר בו זמנית, לכל שערה יש התפתחות בתקופה אחרת מזו שלידה וגם בקצב אחר, שאם לא כן, כל שערותינו היו מתפתחות ביחד ונושרות ביחד ומראנו היה קירח ושעיר לסירוגין. כמו בני האדם שלא נולדים כולם ביחד ומתים כולם ביחד ולכן נשמר האיזון על כדור הארץ וכך גם בגוף האדם.
מכאן גם אפשר להסיק שבכדי להמית את השיער ניתן רק כאשר הוא חי, כלומר בשלבי הצמיחה. ישנן שערות שהן בשלבי המתנה שהוא בעצם שלב של התנוונות ולכן גם שורשי השערות שמתנוונות מתנוונים. כשמסתיים שלב הנשירה, השערות נפלטות החוצה, כלומר לשורשי השערות לא מחוברים עדיין שום קני שערות שיוצאות מעל פני העור.
הסרת שיער תיתכן רק על שיער ולכן כשאין שיער, לשורשים המתים של אותן השערות שנשרו אין מה שמקשר אותן לקרן הלייזר, או להבזק האור.
הסרת שיער בלייזר מתבצעת בקרן לייזר שהיא קרן אינפרא אדום.
הסרת שיער ב IPL מתבצעת בהבזק אור שמכיל את כל סוגי הקרניים, כאשר קרן אינפרא אדום היא זו ששורפת את השיער.
קרן אינפרא אדום היא קרן אור לא מזיקה, שהופכת להיות מקור חום שאותו אנו מרגישים כשאנו נחשפים לשמש. היא לא מסוכנת בגלל שהיא נמצאת בגבול התדרים הנמוכים, כמו החום שתנור אפייה מפיץ, כמו גלי הרדיו שאנו שומעים.
 
השימוש במונח " הסרת שיער לצמיתות " אינו מכוון להסרת שיער בלייזר, אלא ל הסרת שיער ב IPL.
קרן אינפרא אדום של הלייזר אינה מבדילה בין גוונים, בגלל שאין בכלל אור בשטח המטופל.
קרן אינפרא אדום של IPL כן מבדילה בין הגוונים, היות והשטח מואר מאוד, על מנת לכוון את הקרן יותר לכוון השיער מאשר על העור ולכן גם השיטה הזו אינה מכאיבה.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים