דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער במפשעה >> הסרת שיער במפשעה - השפעה כבר מהטיפול הראשון
 

 

מי שעוד לא התנסתה ב הסרת שיער במפשעה, לא יודעת כמה היא מפסידה וכל יום שעובר, לא חוזר. אפילו שגילוח המפשעה לוקח דקות אחדות במקלחת, הוא מהווה טירחה ובנוסף ברבות מהמקרים גורם לפצעונים. אם את מתכננת לך פגישה ומכינה עצמך למערכת יחסים אינטימית, דעי לך שאם תגלחי קרוב למועד הפגישה, הנקבוביות עודן פתוחות ולכן במגע מיני, הגורם להזעת יתר זמנית במפשעה וכן גם בחיכוך עורך בעורו, חודרים דרך הנקבוביות הפעורות חיידקים הנמצאים על העור שלך ושלו וגורמים לזיהום המתבטא בפצעונים. אומנם התופעה חולפת תוך מספר ימים, אבל המראה לא אסתטי ולעיתים מונע ממך להיחשף עם בגד ים בחוף.
 
לידיעתך, הגילוח והשעווה חולפים מהעולם המודרני ונראים מיושנים ופרימיטיביים והם מיועדים כיום, רק למי שאינו מתאים לטיפולי הסרת שיער לצמיתות, כגון בלונדיניים וג'ינג'יים.
העלות של הסרת שיער במפשעה כה נמוכה היום, שקניית קופסת שעווה עם הנייר החד פעמי, הלכלוך, הכאב שמתלווה אליה, הזמן והסרבול, אינם שווים את הקנייה ושלא נדבר על צמיחת שיער הפוכה שנקראת: פסאודו פוליקוליטיס - PSEUDO FOLLICULITIS.
 
לכל שערה שעל גופינו מחובר שריר. שריר זה פעיל במצב של קור ופחד וכשהוא מופעל השערות סומרות ומזדקפות ולכן הוא נקרא "שריר זוקף השערה". שריר זה מוליך ומכוון עת השערות בצמיחתן לכיוון הנקבובית. לשריר יש נטייה להיקרע כאשר מורטים את השערות עם שעווה כנגד כיוון צמיחתן. קריעת השריר מסיתה את צמיחת השערה וגורמת לשערה לצמוח אל מחוץ לנתיב הנקבובית הרגיל וגורמת לחיידקים פולשניים (פתוגניים) הנמצאים מעל פני העור לחדור דרך הנקבוביות הפתוחות אל הקרע שנפרץ ובכך לזהם את האזור.
 
ניתן למנוע את תופעת הפצעים הללו על ידי המתת השערות. המתת השיער מתבצעת היום על ידי הסרת שיער לצמיתות שגורמת לסגירתן ולאטימתן של הנקבוביות באופן תמידי וזאת מאחר שאין להן כל תפקיד. את המתת השערות אפשר לבצע על ידי הסרת שיער במפשעה בעזרת קרני אינפרא אדום. השינוי בצמיחת השערות במפשעה הוא מיידי מאחר שכתוצאה מהטיפול השיער נחרך, מתייבש, מתפורר ומתנתק מהשורש. הסרת שיער באינפרא אדום אפשר לבצע על ידי שיטת הסרת שיער בלייזר, או הסרת שיער ב IPL.
בגלל שאזור המפשעה הוא עדין ורגיש וקיימת בו רגישות גבוהה לפיגמנטציה, העדיפות להסרת שיער במפשעה תהיה על ידי הסרת שיער ב IPL.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים