דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער ללא כאבים >> הסרת שיער ללא כאבים וללא צורך במשחה מאלחשת
 

 

ישנם מכשירים לטיפולי הסרת שיער באינפרא אדום שאינם גורמים לכאב. טיפולים אלו מכונים הסרת שיער ללא כאבים. זה נכון שהכאב הוא אינדיווידואלי, אולם במכשיר שקיים במכון דניש קוסמטיקס, את עוצמת הטיפולים הלקוחות קובעים במשך הטיפול וזה עובד כך שבמהלך הטיפול המכשיר מכוון לעוצמה הנמוכה ביותר שאינה מורגשת והלקוחות מבקשים להעלות את דרגת החום, עד למצב של סיבולת חום אישית.
 
מכיוון שבכל אזור בגוף הרגישות שונה, אז לכל אורך הטיפול הלקוחות מידעים את המטפלת האישית שלהם, המלווה אותם לכל אורך סדרת הטיפולים, את רמת החום המתאימה להם.
במצב שכזה נמנעים מנזקים העלולים להתבצע עקב דרגות חום לא רצויות וזו הסיבה שבמכון נמנעים ממריחת קרם מאלחש Emla המכיל לידוקאין Lidocaine ופרילוקאין Prilocaine שהם חומרים המשמשים להרדמת המערכת העצבית ולהקלת כאבים.
 

כשמורחים קרם מאלחש על האזור המטופל, הוא גורם להרדמת האזור באופן זמני, כך שאם עובדים בעוצמה גבוהה מידי באותו האזור וגורמים לנזק, אין הלקוחות מרגישים שנגרם להם נזק. רק לאחר שפעולת המשחה פגה, מרגישים ורואים את הנזק ואז כבר מאוחר מדי.
ישנם מכונים רבים שעובדים עם מכשירים המחייבים מריחת משחה מאלחשת, האמורה להקל על הכאבים, אבל גם במקרה הזה, ההרגשה בשעת הטיפול היא הרגשה של עקצוצים, אבל ברמה נסבלת.
רמת עוצמת החום במכשיר שבמכון, אינה משפיעה על מספר הטיפולים ולכן אין בדבר רמת הרגישות של הלקוחות להוות פונקציה להצלחת הטיפול, אלא הדבר תלוי בעיקר בגוון העור והשערה ובתזונה הגורמת לשינוי ההורמונאלי. כמו כן גם מצבם הנפשי שבו נתונים הלקוחות.

טיפולים ללא שימוש במשחה מאלחשת מומלצים יותר מסיבה פיזיולוגית וגם קצרים יותר בזמן. משך זמן הטיפול כאשר מורחים משחה מאלחשת גבוה יותר, בגלל שצריכים להמתין עד להשפעת החומר שבמשחה. לזירוז האפקט של המשחה, עוטפים את האזור המרוח בניילון נצמד, (שמסרבל את הטיפול ולא נוח), הגורם להתחממות המקום ולהאצת חילוף החומרים בגוף. ובנוסף, טיפולים בשימוש במשחה המתבצעים במספר אזורים, הכוללים בתוכם אזורים גדולים, מתארכים מאוד ולעיתים קורה שעד שמגיעים בזמן הטיפול לאזור האחרון, כבר פגה השפעת המשחה.
קיימת סכנה לגוף אצל אנשים ספציפיים הרגישים ללידוקאין ולפרילוקאין שהם החומרים הקיימים במשחה המאלחשת.
 
מאחר שבמצב של מתח, רוב החושים בגוף מתחדדים ופעילים ברמה גבוהה יותר, הטיפול הראשון בדניש קוסמטיקס, (ללא משחת אילחוש) מבחינת הרגישות לחום, הוא הגבוהה ביותר מבין כל הטיפולים ולכן הוא מבוצע בדרך כלל בעוצמה הנמוכה ביותר של המכשיר. כשמגיעים לטיפולים הבאים הלקוחות מבקשים להעלות את רמת החום.
קיימים אזורים שבהם הטיפול כלל לא מורגש בגלל רמת עצבוב נמוכה, כמו הסרת שיער באוזניים, או הסרת שיער בנחיריים שנמשכים מספר דקות בודדות.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים