דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער באזור הדרום >> הסרת שיער באשדוד במכון הכי אימהי
 

 

אם החלטתם ללכת על טכנולוגיית הסרת שיער באינפרא אדום בשיטת לייזר ובשיטת IPL , כדאי לכם לדעת שבעלי עניין קפצו על ההזדמנות והחלו לשווק בשוק הפרטי גם מכשירים להסרת שיער ביתיים. בפרסום הוצגו המכשירים שהם הסרת שיער ללא כאבים. אמת ויציב הדבר: המכשירים באמת לא גרמו לכאב אבל גם לא הסירו שיער לצמיתות, בגלל שלא היו מספיק חזקים ויעילים להשגת התוצאות.
כלל חשוב בטיפולי הסרת שיער הוא, שצריך לעבוד עם מכשירים בעלי עוצמה חזקה בכדי לגרום לנזק בלתי הפיך לשורש השערה הנמצאת עמוק מתחת לפני העור.
 
כשהחברות הראשונות החלוציות, בתחום הסרת שיער לצמיתות, יצאו לשוק, הן החלו לשווק את הפרסום בגימיק רעיוני ובתכסיס גאוני כ: "התחייבות לכל החיים", "טיפולים ללא הגבלה", "עד לתוצאה" וכדומה.
החברות האלה היו הראשונות שיצאו לדרך ולכן הם אלה שהכתיבו את כללי המשחק לחברות המתחרות שבאו אחריהן. מסתבר וזאת רק בדיעבד, שהחברות הללו התנדפו ונעלמו מהנוף, פשטו את הרגל ומגיע להם, בגלל שהם הבטיחו הבטחות ללא כל בסיס.
אבל מה שנורא הוא זה שהם הותירו אחריהם מטופלים מאוכזבים שרומו. ואילו החברות שנותרו בשוק נשארו עם "הירושה" המובטחת. הם בלית ברירה החלו לספק מעל שלושים טיפולים. והלקוחות שהתלוננו על זה שנמסר להם שמספר הטיפולים יהיה בסביבות עשרה טיפולים ושיסתיים לכל היותר אחרי שנתיים, נאלצו לבלוע מגוון תירוצים. כשראו החברות שבפועל הלקוחות ממשיכים להגיע גם לאחר חמש שנים, אז הבינו שהם צריכים לצאת במהלך של המשפט המוכר: "ההגנה הכי טובה היא התקפה", ואז החלו לפרסם בתוכניות טלוויזיה, שלא קיימת כלל הסרת שיער לצמיתות וניתן להגיע לתוצאה מרבית של עד 80% הסרת שיער.
 
חברים יקרים - זה לא נכון!!!
חברים יקרים – תסלחו לי על המילה: זה כיסוי תחת.
כסף יכול לקנות הכל ובמקרה הזה הם הצליחו לעשות לציבור שטיפת מוח בנושא של ה 80% ושל מספר הטיפולים.
 
אפילו העסקים הקטנים בלעו את הרעיון של אותו הקונספט עם ההבטחות שהתבססו על הפרסום השגוי שהופץ בתקשורת.
גם הם נסגרו כלעומת שבאו וגם הם הותירו אחריהם קהל לקוחות מאוכזב וממורמר, אבל פחות ניזוק, בגלל שברוב העסקים הקטנים לא שולמו כל הכספים מראש.
 
חברים, על מנת להבטיח שלא תרומו כמו קודמיכם, ודאו כי העסק אינו מבטיח את ההבטחות השווא המוזכרות לעיל והחשוב מכל - הימנעו מלשלם מראש.
בכל מצב, בדקו אם יש לכם נקודות יציאה, ללא קנס.
רובן של החברות הגדולות חיות על צייד מסוג "דם טרי" וחדש - אל תהיו אלה שנמנים עם "הדם הטרי" שמממן אותן.
הדיילות הן דיילות שווק, הן לא מקצועיות בתחום הרפואה ובתחום האלקטרוניקה של המכשירים והן מתקיימות מאחוזי עמלות המכירה.
הן יפות, הן מחייכות, הן מריחות טוב, הן לבושות בצו האופנה והן פנתריות שיודעות לצוד.
 
אם החברה עובדת עם הסרת שיער בלייזר, בדקו אם קיימת בה גם הסרת שיער ב IPL . הסרת שיער ב IPL מאפשרת להסיר את 20% השיער הנותר שהלייזר לא מסוגל להסיר.
את הסרת שיער לצמיתות מקבלים רק עם IPL – אפשר להתחיל עם לייזר ואח"כ לסיים ב IPL.
 
הסרת שיער לצמיתות קיימת ב IPL בוודאות. ועל מנת להגיע ל100% הסרה, מספר הטיפולים גדול יותר מעשרה טיפולים שאמרו לכם.
זה נכון שלא כל אדם יכול להגיע להחלקת עור מוחלטת. הדבר מאוד תלוי בצבען של השערות המתקבלות לקראת התוצאה הסופית לעומת גוון העור.
 
הסרת שיער בלייזר עד 80% תוצאה סופית מתבצעת כל שלושה חודשים והיא יותר חזקה ומכאיבה – בין הטיפולים ממשיכים לסבול את פעולת הגילוח, או השעווה. הטיפולים נמשכים מינימום שלוש שנים ויכולים להגיע ל 8 שנים.
 
הסרת שיער ב IPL עד 100% תוצאה סופית מתבצעת כל עשרים ושמונה יום, לכל היותר והיא מותאמת בעוצמתה לרגישותם של המטופלים ולכן אינה מכאיבה כלל.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים