דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> מידע לקראת הטיפולים >> הסרת שיער לצמיתות – מתי מסיימים את הטיפולים
 
הסרת שיער באינפרא אדום מתבצעת בשיטת IPL   ולייזר והיא לוקחת תקופה של שנה וחצי כשמדובר בהסרת שיער ב IPL , ובין 3 ל 5 שנים כשמדובר בהסרת שיער בלייזר. באזורים של הפנים, בעורף, בגרון ובאזורים מיניים תקופת הסרת שיער מתארכת עקב רמת פעילות הורמונאליות גבוהה יותר.
 
השערה שלעצמה היא זו שקולטת את קרני אינפרא אדום ומהווה מקור עיקרי להצלחת הטיפול.
לפיגמנט על גבי השערה יש משמעות בגלל שגוון כהה בולע את קרני אינפרא אדום וכשהוא מתמעט, אחוז הקליטה פוחת. כמו כן עובי השערה משחק תפקיד חשוב בכך שהוא מהווה מסת קליטה גדולה יותר – שטח מעטפת גדול בשערה עבה לעומת שטח מעטפת קטן בשערה דקה.
זאת הסיבה שבהתחלת הטיפולים קיימת השפעה גדולה והלקוחות יותר מרוצים ולקראת הסוף ניראה שעומדים על המקום, פחות או יותר.
 
כשמתחילים את הטיפולים, עובי השערה גדול יותר ובהמשך הטיפולים השערה מתדקקת. הדבר נובע כתוצאה מפגיעה בכמות התאים המתחלקים שבונים את השערה. כשכמות התאים נפגעת ונהרסת נוצר מצב שאין מספיק תאי הבנייה שגורמים לצמיחת השערה ולכן היא הופכת להיות דקיקה יותר. לא זאת בלבד, בנוסף לשערה דקה, ככל שמספר הטיפולים עולה, אנו מקבלים גם שערה בהירה יותר בגלל שהתאים הנותנים לשערה את הגוון נפגעים גם כן, אלא שתאים אלו אינם מסוגלים להתחלק ולהתרבות וכמותם הולכת ומתמעטת ואז השערה מתבהרת.
 
התכונה הפיזיקלית של קרן האינפרא אדום בטיפולי הסרת שיער באינפרא אדום, היא להיבלע בגוונים כהים והיא פועלת לאורך כל תקופת סדרת הטיפולים, אולם ומאחר והשערה מתדקקת ומתבהרת, לקרני אינפרא אדום אין מספיק על מה להתמקד ולכן השפעת הטיפול יורדת לאחוזים נמוכים.
 
בכל אופן, כל עוד שבשעת הטיפול השערות נשרפות, מרמז הדבר על השפעת קרני אינפרא אדום על השערות ובמצב שכזה אין להפסיק את הטיפולים.
גם אם השערות אינן נשרפות לגמרי, אלא משנות את המבנה שלהן, כמו הסתלסלות, או שצבען מלבין בשעת הטיפול הדבר מראה שקיימת השפעה על השערה ולכן אסור להפסיק את הטיפול.
 
את סדרת טיפולי הסרת שיער מסיימים כאשר אין שינוי כלל בשעת הטיפול על מבנה השערה.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים