דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער באינפרא אדום >> הסרת שיער באינפרא אדום ב IPL יתרון על הלייזר
 
הסרת שיער באינפרא אדום - השיטות ל הסרת שיער שהיו נהוגות בעבר הולכות ומצטמצמות ונעלמות מהעולם ותופסות את מקומן שיטות בעלות טכנולוגית הסרת שיער באינפרא אדום. קיימות רק שתי שיטות ל הסרת שיער באינפרא אדום, כאשר האחת, היעילה מביניהן היא הסרת שיער ב IPL והשנייה היא הסרת שיער בלייזר.
 
הסרת שיער ב IPL היא הסרת שיער בהבזק אור עוצמתי והתרגום המילולי של IPL באנגלית הוא:
Intense pulse Light  

השיטה המוצלחת ל הסרת שיער בפנים היא הסרת שיער ב IPL וזאת מאחר שבלייזר לא ניתן להסיר שיער פלומתי,בהיר ודק וכן קרן הלייזר יכולה לגרום לתופעות של פיגמנטציה המכתימות את הפנים ועלולה ליצור כוויות שהן בלתי הפיכות.

קרן אינפרא אדום יכולה לפלוט חום בלבד והיא קיימת בהבזק האור באורכים שונים מכיוון שכך, היא נמצאת בדרגות חום שונות שהן נמוכות בהרבה מקרן הלייזר.
קרן לייזר היא לא קרן שקיימת בטבע והיא קרן שפיתחו אותה באופן מלאכותית. זוהי קרן שנוצרת מהבזק אור על גבי עדשות קמורות, בתהליך הדומה לקרני שמש העוברות דרך זכוכית מגדלת המכוונת לעבר נייר. קרני השמש מתמקדות לנקודת מגוז אחת, מנקזות את החום וגורמות לחור מרוכז על גבי הנייר.
על מנת ליצור את קרן הלייזר פיתחו מכשיר שממוקמות בו עדשות קמורות, אחת מעל השניה, דרכן מועברת קרן הנפלטת מההבזק ויוצרת קרן אינפרא אדום צרה מאוד.
אם שמים לב יכולים לראות שבעבודה עם מכשירי IPL רואים הבזק עם צבעים לבן ואדום ואילו בעבודה עם לייזר רואים רק צבע אדום.
 
הצבע הלבן במכשירי IPL הוא אור הראיה, הגורם לנו לזהות חפצים ולראותם והוא זה שמשפיע בזיהוי השערות, גם שערות דקות וגם שערות בהירות, על גבי העור בפעולת הסרת השיער ושאינו קיים בטיפולי הסרת שיער בלייזר.
 
בהבזק האור המכונה הסרת שיער ב IPL , מקבלים קרניים טבעיות זהות למה שהשמש פולטת, אבל באורכי גל נמוכים יותר מהשמש. ככל שאורכי הגל ארוכים יותר ההבזק יהיה מסנוור יותר ויגרום לזיהוי עצמים. ב הסרת שיער אורכי גל יעילים הם באורך של 1,200 ננומטר לפחות ומקבלים אותם על ידי נורות איכותיות ויקרות שהן אינן גורמות לכאב בגלל שקרן האינפרא אדום נבלעת יותר טוב בשערות ופחות בעור עקב ההארה הגבוהה הגורמת לרמת זיהוי גבוהה של השערה.
 
רוב החברות שמשווקות מכשירים להסרת שיער בארץ אינן מספקות נורות שמפיקות 1,200 ננומטר, מכיוון שהן יקרות מדי. חברה בעלת מוניטין שכן מספקת נורות כאלה היא חברת מד אופ הישראלית.
 
בגלל שב IPL העוצמות הן נמוכות יותר מהלייזר הן יעילות ביותר ל הסרת שיער בפנים ובגוף.
מכיוון שקרן הלייזר היא קרן מלאכותית ובנויה רק מאורך גל אחד של אינפרא אדום, העוצמות שלה גבוהות יותר ולכן היא חודרת לרקמות עור עמוקות יותר. אומנם קרן לייזר יעילה יותר רק במצבים של שיער כהה שחור ועור בהיר מאוד, אולם יכולה להיות מסוכנת במצבים שאין מספיק הבדל וניגוד בין העור לשערה. עוד על שכן, היא איננה מתאימה לשיער דקיק שאינו נושא גוון כהה.
 
הסרת שיער ב IPL, היא השיטה הבטוחה ביותר בהשוואה ללייזר. עקב העוצמות והדרגות הנמוכות. הסיכונים בשיטה זו נמוכים משמעותית לעומת הלייזר ולכן הסיכוי שיגרם נזק כגון כוויה או צלקת, לא קיים. וגם על שכן לא קיים כאב בזמן הטיפול ולכן לא משתמשים בחומרי הרדמה או חומרי אלחוש כלשהם, בניגוד ל הסרת שיער בלייזר, הגורם לכאבים.

כמו כן, קיים יתרון ל הסרת שיער ב IPL באזורים רגישים כגון הסרת שיער בפנים בכך שהוא משפר את מרקם העור ופותר בעיות פיגמנטציה וקמטים.

ב IPL ניתן להתאים את הטיפולים לבעלי עור כהה יותר ובכך מהווה יתרון ניכר על פני הסרת שיער בלייזר.
מכשירי IPL מטפלים באזורים נרחבים יחסית לעומת מכשירי לייזר ובכך מקצרים את זמן הטיפול.

 
בגלל שאחוזי ההצלחה גבוהים יותר בטיפולי הסרת שיער ב IPL, רוב הציבור מבצע הסרת שיער בשיטה זו.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים