דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> המלצות להסרת שיער >> המלצות להסרת שיער - ירון ממליץ
 
שמי ירון ואני לקוח חדש בטיפולי הסרת שיער בדניש קוסמטיקס ומשתתף ב "מבצע קידום" העוסק ב המלצות להסרת שיער. תמורת השתתפות במבצע אקבל זיכוי של 50 ₪ בטיפול הבא.
למרות שאני גר בתל אביב ומכון דניש קוסמטיקס נמצא ברעננה החלטתי לעשות בו את הטיפולים בגלל שאני תימני והעור שלי כהה. דניאלה היא בעלת העסק והיא אמרה לי שלא תהיה לי כל בעיה ושיש אצלה טיפולי הסרת שיער ללא כאבים. אני מאוד רגיש והיו לי ספקות בעניין.
כשדיברנו בטלפון זה היה ביום חמישי וקבענו טיפול ליום למחרת, ליום שישי שזה די נוח לי כי אני חופשי ביום הזה.
התור היה לשעה 13:00 ודניאלה ביקשה שאגיע חמש דקות קודם. בגלל שהגעתי קודם חיכיתי בחדר המתנה וקראתי את העיתון שהיה שם, אבל לא הספקתי כי כמה דקות לפני השעה של התור, דניאלה פתחה את הדלת ושמחתי שלא התייבשתי בחוץ.
את האמת, רציתי לברוח משם, כי פחדתי מאוד שיכאב לי, אבל דניאלה הרגיעה אותי. קודם נכנסנו למשרד ושם היא הסבירה לי על הטיפול ואיך המכשיר עובד. אחרי ששילמתי נכנסנו לקליניקה ושם דניאלה נתנה לי להחזיק את הידית ביחד איתה כדי להפיג את הפחד. לחצתי כמה פעמים על המפסק שמפעיל את הפלאש. ובכל פעם קרבתי אותו לבטן שלי, עד שהפלאש נגע בי.
בגלל שהעוצמה היתה מתאימה לסוג העור שלי, בכלל לא כאב לי.
בזמן הטיפול כל הזמן פטפטנו ולא הרגשתי איך עובר הזמן.
אחרי חצי שעה כבר נגמר הטיפול והייתי מבסוט שהצלחתי לעבור את הטיפול בשלום.
לפני שיצאתי דניאלה אמרה לי שאם אני רוצה בטיפול הבא זיכוי, אז כדאי לי להשתתף במבצע קידום שנמצא בתפריט הצדדי שבדף הבית במדור הסרת שיער מבצעים.
כשקראתי את התקנון, די הפחיד אותי לכתוב, כי אני לא יודע איך להתבטא בכתב. אבל בסוף עשיתי את זה וקיבלתי זיכוי ואני רוצה להודות לדניאלה. תודה.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים