דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער ב IPL
הסרת שיער ב IPL          
 
כשרוצים לדעת, באיזה סוג טיפולי הסרת שיער לצמיתות לבחור, בין לייזר או בשיטת IPL ,אז לפי הניסיון שנצבר במרוצת השנים, במכשירים הפועלים בשיטת IPL הוכח ונמצא שהטיפול יעיל יותר מהסרת שיער בלייזר. הסרת שיער ב IPL, זוהי בעצם הסרת שיער בקרן אור, או, בשם נוסף, בהבזק אור. כשבטכנולוגיה הומצאה השיטה, בשנת 1995, קראו לשיטה זו, הסרת שיער באינפרא אדום. היות ולשמע המילה "אינפרא אדום" הדבר גרם לקונוטציה שלילית, כשהקשר זה זוהה כביכול עם קרינה.
המילים "אינפרא אדום" הפחיד מאוד את קהל הלקוחות שהיה חשדן מאוד, ובמהרה הוחלף השם ל IPL.

הסרת שיער לצמיתות, נעשית כיום אך ורק ע"י חום, אם זה חום של לייזר (קרן המכילה קרני אינפרא אדום בלבד), או אם זה חום של IPL (מגוון רחב של קרניים שאינן מכילות את קרני אולטרא סגול המסוכנות), או אם זה חום במחט חשמלית.
לידיעה כללית, קרני אינפרא אדום מפיקות את החום וכשאנו חשופים לשמש, החום שאנו מרגישים הוא החום שקרני אינפרא אדום מפיקות.
 
הזימון לטיפולי IPL צריכים להתבצע בטיפולים יותר צפופים מאשר בטיפולי לייזר והתקופה הכוללת של סדרת הטיפולים היא קצרה יותר מאשר הסרת שיער בלייזר.
כל מכוני הסרת שיער בלייזר, גובים את התשלום מראש, בדרך כלל לסדרה מצומצמת של כעשרה טיפולים, שאינה מסתיימת בהסרת שיער לצמיתות וצריך לשלם על סדרה נוספת. בנוסף, התקופה של הסרת שיער בלייזר גבוהה מאוד ונמשכת מעל 3 שנים בוודאות ויכולה להגיע ל 8 שנים ואם בתקופה הארוכה הזו השיער שלכם התבהר או הלבין פספסתם את הרכבת ותצטרכו לבצע הסרת שיער במחט חשמלית (אפילציה).
 
שיטת IPL פועלת במגוון רחב של קרניים המשפיעות על יעילות הטיפול:
הבזק האור הלבן (אור הראייה: שמאפשר לנו לראות ושנוצר משילוב כל הצבעים) אינו מסוכן כלל – אורכי הגל שבהבזק הם מהארוכים ביותר מבין הגלים המופקים מהנורה.
קרן אינפרא אדום הקיימת בהבזק היא קרן ארוכה ואינה מסוכנת כלל, היות והיא נמצאת בתדר נמוך.

לתשומת לבכם:
קרניים קצרות הן מסוכנות מאחר והן בתדרים גבוהים והן קרני אולטרא סגול ואינן קיימות בהבזק האור.
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים