דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער לגברים >> הסרת שיער לגברים בגב
 

אני כגבר הרגשתי שאני יכול סוף כל סוף להרשות לעצמי גם כן להיות חלק, כמו רבים אחרים שעשו הסרת שיער. ליהנות קצת מהחיים ולפנק את עצמי, אחרי כל כך הרבה שנים של עמל, לפזר קצת מהכסף שאני מרוויח על עצמי. אמנם אני שכיר ומשכורתי ממוצעת, אבל אם אחכה יותר מדי זמן, יכולות להפתיע אותי שערות לבנות, שלא נוהגות להתריע טרם בואן ואז יהיה כבר מאוחר ולא אוכל להשקיע בעצמי. קבעתי פגישת יעוץ במכון מאוד מפורסם, שהוא כך חשבתי, מכון רציני, בכדי לשמוע על שיטת הסרת שיער ב IPL. שמעתי כבר מחברים, ששיטת הסרת שיער בלייזר לא מתאימה לתימנים כמוני וידעתי שהסרת שיער ב IPL עובדת באותה שיטה כמו הלייזר, כלומר הסרת שיער באינפרא אדום. אבל בכל זאת רציתי לשמוע וללמוד עוד, גם בגלל שיש לי עור כהה יחסית וממה שקראתי באינטרנט הסרת שיער בלייזר יכולה לגרום נזקים לבעלי עור כהה ולכן היא לא אפקטיבית עבורי. אולי הסרת שיער ב IPL דווקא כן תוכל לעזור לי וגם אני אוכל לעשות הסרת שיער בעורף ו הסרת שיער לגברים בגב.

מועד פגישת הייעוץ שלי הגיע ואני התייצבתי כבר חצי שעה קודם, כשכולי משקשק מהתרגשות.
הפקידה בקשה ממני להמתין בפינת הישיבה המרווחת, עד שהיועצת תגיע.
אני חושב שנכנסתי לשירותים שלוש פעמים בחצי שעה שהמתנתי והזמן כאילו עמד מלכת. שהביפים של החדשות של שתים עשרה, השעה של הפגישה, נשמעו ברקע, קיוויתי שמישהי תופיע להכניס אותי לחדר לייעוץ.
מכל הבלגן שהיה סביבי, אנשים נכנסו ויצאו ולכל אחד יש סדר עדיפויות שונה, אני בשבילי הייתי החשוב ביותר. קבעתי פגישה שלה חיכית בכיליון עיניים, מה חשוב יותר מזה?, בשבילי הכי חשוב!
ישבתי והמתנתי וניסיתי לא לחשוב שאני סתם, עוד רהיט מודרני שממלא את החדר. אחרי רבע שעה שהייתה בשבילי ארוכה מאוד, נגשתי לדלפק לשאול את הפקידה מתי תגיע היועצת והיא, נזכרה רק עכשיו לשאול אותי את שם היועצת. אמרתי לה שיש לי פגישה עם איילת ומראה פניה השתנו והסמיקו ביעף.
"איילת...? הוי...סלי..ח..ה, היא לא הגיע לעבודה היום, היא חולה".
אגרוף לפרצוף שלה לא היה מרגיע אותי. "כמה חבל..שתהיה בריאה" עניתי ומיד ברחתי משם.
ולא חזרתי לשם יותר.
נכון שקורה שאנשים חולים, אבל מישהו במערכת הגדולה, שחשבתי שהיא מספיק משומנת ואחראית, היה צריך להחליף אותה, או לבטל לי את הפגישה, סתם בזבזתי יום חופש ,שחשבתי לנצל אותו גם לפגישת יעוץ.
 
חזרתי הביתה בוש, נכלם ונזעם ומצאתי שאני מרגיע את עצמי בגלישה לאתר מאוד מיוחד בשם "דניש קוסמטיקס" שהוא מכון ל הסרת שיער בדרום. ב"כתובת ומפת הגעה" מצאתי מספר טלפון.
התקשרתי וכשבאתי לנתק, ענתה לי אישה שהציגה עצמה כבעלת העסק.
את פגישת הייעוץ שהייתה צריכה להיות לי, עשיתי דרך הטלפון עם דניאלה. היא ענתה לי על כל השאלות באופן מורחב ביותר וגם הרצתה לי בתחומים שבמסגרת הסרת שיער. בטלפון הרגשתי כמה סבלנות שיש לאישה הזו וכמה שהיא אוהבת את מה שהיא עושה והבנתי את ההבדלים בין השיחה שהייתה לי עם איילת לבין דניאלה ולא היססתי וקבעתי תור לטיפול הסרת שיער.
 
היום אני כבר חודשיים מאז הטיפול הראשון אצל דניאלה ואני מאמין שממש שיחק לי הגורל לטובה ושהכל מכוון מלמעלה. מרוצה, זאת מילה שלא מספיקה לפרש את המתחולל בי.
היום אני גם מבין את ההבדל בין שירות אישי לבין שירות תעשייתי.
 
אם עוד לא עשיתם הסרת שיער לצמיתות, אז אני ממליץ מכל הלב במכון דניש קוסמטיקס.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים