דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> מחירון להסרת שיער >> מחירון להסרת שיער מעודכן אוטומטית
 

 

אתם כבר להוטים לעשות הסרת שיער לצמיתות והנה מצאתם לכם כמה דקות פנויות והחלטתם לברר ולהשוות מחירים בין המגוון הרחב של המכונים העוסקים בתחום זה. אתם מתיישבים מול המחשב ומקישים את מילות המפתח: הסרת שיער השוואת מחירים. אלא שאז נגללים בפניכם דפים לאין ספור של הצעות ואפשרויות ל הסרת שיער השוואת מחירים. אתם לוקחים אוויר ומתחילים בפרויקט. נכנסים לכל אתר, קוראים ולבסוף נדרשים להשאיר פרטים. הם כבר יצרו איתכם קשר. אבל אתם חמים על הנושא ואיך אומרים: הכה בברזל בעודו חם. עד שהם יתקשרו הברזל יתקרר ואולי כבר יהיה מאוחר. אתם ממתינים בהתחלה, אחר כך מחכים ולבסוף מקווים שיתקשרו. תאמינו הטלפון שלכם יהיה זמין הרבה זמן, אולי אפילו יצמיח שיער עד שיואילו בטובם לחזור.
 
גם שהם כבר חוזרים, אל תופתעו כאשר לא תקבלו מחיר, אלא תאלצו להגיע לפגישת תמחור שתעלה לכם זמן וכסף עבור הנסיעה ולפעמים גם עבור החניה ושלא בהכרח יצא מזה עסקה.
תבינו לבסוף שלא נותנים מחיר בטלפון וגם לא מפרסמים באתר, שאם שכן, ה מחירון להסרת שיער היה מלכתחילה מפורסם באתר - תחילת מעשה – מחשבה תחילה !!!
 
כשאתם נתקלים במודעת פרסום הכוללת בתוכה מחיר, תמיד יש את ה "אותיות הקטנות", או "בכפוף לתנאי המבצע". כשיש לכם משפט כזה, אל תתלהבו טרם תבררו את התנאים.
 
שימו לב שלעיתים ה מחירון להסרת שיער נותן תחום הצעה שנע בין מחיר מסויים לאחר, כמו לדוגמא: הסרת שיער בכל הגוף בין 10,000 ₪ לבין 12,000 ₪ וזאת בגלל שהינכם מתבקשים להגיע למכון על מנת לעמוד את גודלכם. אם אתם קטני מימדים המחיר יהיה הקטן ביותר, באים אתם ממוצעי מימדים המחיר יהיה ממוצע ובאם אתם גדולי מימדים המחיר יהיה הגבוה ביותר.
כמובן שמספר הטיפולים המוצע בעסקה יהיה מוגבל למספר מסויים של טיפולים, אבל אינכם יודעים אם במספר זה תזכו ל הסרת שיער לצמיתות.
הם מבטיחים בשיחה, בעל פה, אבל לא בכתב. החיוך של היועצת היפה נמרח על פניה הזוהרות. בבקשה אל תפלו ברשתה, כי כשנלכדים ברשת, לא צריך יותר מפעם אחת. כבר נפלו גיבורים רבים לפניכם.
דבר חשוב נוסף הוא שלעולם אל תשוו תוצאות שהיו, או שיש לחבריכם בטיפולי הסרת שיער לבין מה שאתם עומדים לחוות, אלא אם כן אתם תאומים זהים שהגעתם מאותה הביצית ואתם בעלי DNA זהה.
 
ה מחירון להסרת שיער מתפרסם באתר. המחירים עממיים ולעיתים גם מגוחכים. הוא מעודכן באופן אוטומטי ומכיל בנוסף מבצעים רבים.
במכון "דניש קוסמטיקס" שהוא מכון מוביל בשרון בתחום הסרת שיער לצמיתות תקבלו שירות אישי וייחודי, מכיוון שהמכון נושא על דגלו את סמלי ה: הכוונה והדרכה מקצועית, אמינות, שקיפות, מחירים ומבצעים מוזלים, הצלחה בטיפולים, הרגשה ביתית, תוצאות מהירות והרבה אהבה.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים