דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בישבן >> כולם עושים הסרת שיער בישבן
 
השיער בישבן מופיע כבר בגיל ההתבגרות. לפעמים השיער פלומתי ודק ולפעמים הוא עבה וכהה יותר ואז השיער גורם לתחושה לא נעימה.
נשים פתוחות ומשוחררות יותר מגברים וכשהן מתקשרות למכונים, הן אינן מתביישות לדבר על הנושא.
אצל הגברים הדרישה להסרת שיער בישבן גבוהה יותר, מאחר והם שעירים יותר בישבן, אולם קשה להם לדבר על כך כשהם יוצרים קשר. על כמה וכמה אם מדובר על הסרת שיער במפשעה. אצלם המילה "מפשעה", היא מילה שקשה להם לבטא. הם מגמגמים והולכים סחור סחור, עד שמצליחים להכניס להם את המילה לפה. וכאחת שעוסקת בתחום הזה, מזה שנים רבות, אני כבר יודעת מה רוצה ומי עומד בצד השני, מעבר לקו הטלפון.
מכון דניש קוסמטיקס הוא מהראשונים בארץ לבצע טיפולים באזורים האינטימיים אצל הגברים, ומכיוון שכך, כמות הגברים המטופלים באזורים האינטימיים היא מהגבוהים מבין הלקוחות הפוקדים את המכון.
השיער מפריע בעיקר כשמקיימים יחסים אינטימיים עם בן , או בת הזוג. יחסים אינטימיים שלעצמם הם נושא שמוזכר ומוצג לנו במדיה באופן גלוי, אבל כשצריך עזרה בתחום, אז די נוטים להסתגר, כאילו להסתיר ש "אצלי קיימת בעיה".
הציבור עוד לא השכיל להבין ששיער בישבן, או בפי הטבעת, זה דבר טבעי מאוד. כן, רבים מאיתנו נושאים שיער על הישבן ובטח בפי הטבעת.
בסרט כחול, הכל נראה ורוד, יפה וחלק. אולם, אין דבר כזה חלק באופן טבעי, ומי שנולד חלק, הוא זה החריג ויוצא הדופן.
 
התוצאות בטיפולי הסרת שיער בישבן הן מהמהירות ביותר בגוף. כלומר, השינוי מתרחש מהר, אבל הוא אינו סופי, אלא רק לאחר שמוודאים שנקבוביות השיער שהיו בישבן נסגרות ונאטמות ולא מאפשרות צמיחה חוזרת.
חשוב להגיע לטיפול הסרת שיער בישבן לאחר מקלחת ולא לאחר יום עבודה ועד היום ישנם לקוחות שרוצים לקבוע טיפול בישבן, או בפי הטבעת (באזור הרקטום) לפני ששטפו את עצמם. חוץ מההיגיינה האישית כהכנה לטיפול, חשוב מאוד להסיר את ההפרשות הטבעיות שעל העור, שמהוות חומר ספיחה ש"גונב" חלק מאחוז האנרגיה של הקרניים המיועדות לשיער. וההפרשות, שהן חומר שומני, מהוות חומר מבודד הבולם את חדירת קרן אינפרא אדום לנקבובית השערה.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים