דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער מחירים >> הסרת שיער מחירים - 300 ₪ ל 10 טיפולים
 

 

אין על המכון הזה בנושא של מחירים, פשוט אין מתחרים וגם לא יהיו. המכון מבצע סקר מחירים באופן קבוע ומעדכן את מחיריו בהתאמה. מבצע חדש יצא רק היום והוא נקרא "מבצע 300 ₪" . במבצע זה משלמים רק 30 ₪ לטיפול – נכון ליום 18.05.2011, מחיר נמוך לכל הדעות. שלא תחשבו שמחירים נמוכים פוגעים בשירות הלקוחות, נהפוך הוא, ככל שבאים יותר לקוחות, הם מהווים שופר מהעסק לחברים של הלקוחות ולכן חשוב לשמור על רמת שירות גבוהה. חשוב לציין שה מחירון להסרת שיער המתפרסם באתר גם מעודכן ובכך נמנעת עוגמת נפש ללקוחות פוטנציאלים שרואים באתר את המחירון ואחר כך בהתקשרות למכון מקבלים מחיר שונה.
 
את ה מבצעים להסרת שיער תוכלו לראות באופן ישיר וגלוי באתר של המכון. ה מחירון להסרת שיער כולל את כל האזורים בגוף והוא מובא בצורה ידידותית כך שכל הלקוחות מסוגלים לתמחר בעצמם את טיפולי הסרת שיער שהם מתכוונים לבצע והלקוחות אינם צריכים להתקשר ולבזבז זמן מיותר.
 
"מבצע 300 ₪" כולל הרבה מאוד אזורים והם: בית שחי, קו ביקיני, פס בטן (קו טבור), שפם, סנטר, לחיים, פאות, גרון, עורף, פטמות, אוזניים, נחיריים, עצמות לחיים, בין הגבות, קו גבות עליון, גב כפות הידיים וגב כפות הרגליים.
לצפייה במחירון, היכנסו לקישור הבא: הסרת שיער מחירים
 
אחד הדברים שהמכון מקפיד עליהם הוא זמן קבלת המטופלים, כך יוצא שאם קבעתם פגישה לשעה מסויימת, דאגו להגיע חמש דקות קודם לתור. הטיפולים שבמבצע זה מתבצעים בשיטת הסרט הנע ונמשכים דקות בודדות. הם מתאימים ביותר לאנשים עסוקים, שאין להם זמן מיותר לבזבז על המתנה ולכן מתאימים בהפסקת צהריים כ lunch time treatment. לא קיימת בעיית חניה ברחוב של המכון והיא אינה כרוכה בתשלום. הרחוב עצמו נמצא ברעננה והוא קרוב ליציאה מנתיבי איילון ובכך מקצר את זמן ההגעה.
 
באופן כללי כל התשלומים עבור הטיפולים, הם בעבור טיפול בודד, דבר המקל על הלקוחות בהוצאות החודשיות. הדבר מאפשר יציאה והפסקת הטיפולים ללא קנסות מיותרים. המכון מעוניין באנשים שמחים ומרוצים ולכן הטיפולים מתבצעים באווירה חיובית.
את הטיפולים תמיד תקבלו מאותה מטפלת, שהיא בעלת המכון בעצמה וכל טיפול נרשם בתיק הלקוחות ביחד עם התכונות הרלוונטיות הספציפיות של כל מטופל ומטופלת.
 
אשמח לטפל בכם,
 
שלכם,
דניאלה הט
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים