דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער - מספר הטיפולים >> הסרת שיער – מה מספר הטיפולים
 

 

אם שמתם לב שמאז החלה שיטת הסרת שיער באינפרא אדום, נושא מספר הטיפולים שנוי במחלוקת והוא שונה ומשתנה בין מכון אחד למשנהו. הסיבה כרוכה מעצם העובדה שהסרת שיער לצמיתות אינה נקבעת על פי מספר הטיפולים, אלא על פי תקופת הטיפולים. ואין הדבר קשור כלל לסוג המכשיר שבו מבצעים את הסרת השיער. נכון יותר לומר שהדבר תלוי באדם עצמו ובתכונותיו.
 
התשובות הניתנות לשאלתם של הלקוחות בנושא מספר הטיפולים, הוא לא הוגן ולא ישר מכיוון ששום רופא לא יבטיח דבר שלא תלוי בו ובמקרה שלנו המצב ההורמונאלי ואורך חיי המטופלים אינם תלויים ברופא. ומכיוון שאתם הלקוחות מעוניינים בתשובה, מפריחים לכם באוויר תשובה אמורפית שאין לה כל בסיס ויסוד מקצועי. צריך לספק לכם את הסחורה ויהיה טוב יותר לכולם אם יאמרו לכם את האמת ולא יזרקו לכם מספר המרמז, כאילו על מספר הטיפולים. משום כך, מובן שהלקוחות נתפסים למספר הטיפולים שמופץ באופן סיסטמתי ושיטתי שגורם לשטיפת מוח לא רציונאלית הנתפסת כבלוק מובנה וללא תובנה.
 
אם לדוגמא ניקח ילדה בת 12 שהחלה את הטיפולים, אנו יודעים בביטחון שרק לאחר שתסתיים תקופת ההתפתחות שלה ורק לאחר שתגיע לבשלות המינית ההורמונאלית, וזה לא מגיע ביום בהיר אחד, אלא תהליך הדרגתי, ורק אז נוכל להתחיל לחשב את תקופת הטיפולים, מהאיזון ההורמונאלי ולא את מספר הטיפולים. כלומר לילדה ,מן ההכרח, יהיו הרבה מאוד טיפולים. הטיפולים כמובן שישפיעו עליה והיא אף תיהנה מהרגע שהתחילה בהם, אולם לא נוכל לדעת מתי הם יסתיימו וסביר להניח שימשכו תקופה ארוכה.
הדבר נכון גם לנערה מאוהבת, או לנער מאוהב. אצלם ההורמונים משתנים. הכל בגופינו תלוי בהורמונים.
המזון שאנו אוכלים הוא המניע ליצירת הורמונים הגורמים להפעלת המערכות בגופינו.
ההורמונים הם אלה המניעים את השערה לצמוח והם יקבעו את תקופת הטיפולים.
 
איך אפשר להשוות מספר טיפולים בין אדם לאדם ? אי אפשר !!! מה אנחנו שכפול אחד של השני ?
באופן כללי חייבים לבצע טיפולים במשך שנה וחצי לפחות על מנת להיפטר מהשערות ובתנאי שהמרווח בין הטיפולים לא יעלה על 28 ימים. אולם, מי שגוון עורו כהה יעבור טיפולים רכים וחלשים יותר ולכן ההשפעה עליו תהיה כמחצית ההשפעה מעוצמת האור האופטימלית ולכן תקופת טיפוליו תיארך יותר. בכמה? לא ניתן לדעת בוודאות ולכן עדיף לא לתת תשובה שאי אפשר לעמוד מאחוריה.
 
דוגמא מעולה להוכחה שלא קיים מספר טיפולים וודאי, היא הסרת שיער בשעווה. מי שמבצע הסרת שיער בשעווה בסופו של דבר מתיש את שורש השערות ועם השנים נוצר באזור המטופל קרחת תמידית. האם נוכל להגיד שאם נבצע בכל חודש טיפולי שעווה 12 פעמים בשנה במשך 5 שנים, נוכל להגיע להסרת שיער לצמיתות? כלומר לאחר 60 טיפולי שעווה? לא !!!
 
עוד לא קם המכון שיבטיח לכם הסרת שיער לצמיתות במספר מסויים של טיפולים, אולם כן קמו הרבה מכונים והציעו הסרת שיער לצמיתות בתשלום מראש עם אחריות לכל החיים והם פשטו את הרגל. בגלל שלא דיברו אמת. ומחובתם היתה לדעת באופן מקצועי ביותר על המקצוע בו עסקו ועל העסק שהפעילו.
 
 
על מנת למנוע מלקוחות להסרת שיער לעתיד מלהיפגע ומלהתאכזב, הימנעו מלשאול את השאלה "מה מספר הטיפולים". שאלו יותר על תהליך הטיפולים וממה שתשמעו תוכלו להסיק מסקנות.
בכך תמנעו מהמטפלים להגיד לכם דברים שנשמעים לכם טוב לאוזן, אבל רחוקים מלהיות מציאותיים.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים