דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בלייזר >> הסרת שיער בלייזר - הסרת שיער ב IPL
 
 הסרת שיער בלייזר לא מיועדת לכל אחד. העדיפות בשיטת הלייזר היא לשיער בעל פיגמנט שחור לאנשים בעלי עור בהיר. כאשר העור כהה, הוא עלול להתחמם יתר על המידה והקרן תגרום לכוויות.
שיטה זו מבוססת על קרן בתדר ספציפי הגורם לשערה להתחמם. החום הנקלט מועבר לשורש ומייבש את החלבון שממנו הוא עשוי.
 
פעולה זו יכולה להתבצע אך ורק בשלבי צמיחת השערה.
אי אפשר לדעת בוודאות אם שערה נמצאת בשלב הצמיחה, אך אחוז השערות בשלבי צמיחה, הם כ  80% , כאשר אחוזים אלו משתנים באזורים שונים בגוף.
 
על מנת שהלייזר לא יגרום לכוויות משתמשים בג'ל או באוויר לקירור, זאת למרות שקירור האזור מורידה מיעילות הלייזר.
 
קיימת השפעה רבה בין הצלחת הטיפול לגוון צבע העור והתוצאה הטובה ביותר היא ללקוחות בעלי עור בהיר וכמובן לשיער בגוון כהה וזאת אף על פי טענת יצרנים מסויימים שטוענים אחרת, ללייזר אין אפשרות להסיר שיער לבן ושיער בגוון בלונד.
 
בכל תקופת הטיפול אסור בהחלט להשתזף וכל מי שאומר אחרת לוקח סיכון רב, אלא אם מחכים עד להיעלמות השיזוף כליל.
הסרת שיער בלייזר על עור שזוף גורמת בוודאות לכוויות ולפעמים בלתי הפיכות.
 
בתקופת הטיפול, יש להוריד מכמות המזון שמכיל בטא קרוטן שנמצא באחוז גבוה בירקות כתומים, כמו דלעת, גזר גמבה וכדומה וכן ממאכלים המכילים ויטמין A .
על מנת להתנקות מחומרים אלו, יש להפסיק שלושה חודשים טרם הטיפול את צריכתם.
כשבעור נמצאים החומרים האלו בריכוז גבוה, קרן הלייזר נספגת בחומרים אלו ויכולה לגרום לכוויות.
 
אי אפשר לדעת בוודאות של 100% את הצלחת הטיפול, או את מספר הטיפולים, אולם מטפלים בעלי ניסיון יכולים לדעת מראש, אם מספר הטיפולים יהיה גבוה מהרגיל.
מכונים רבים שהתחייבו להצלחה פשטו את הרגל, לכן מכון רציני לא ייתן התחייבות שכזאת.
 
ניתן לבצע הסרת שיער לצמיתות, אבל לקבלת תוצאה סופית, מספר הטיפולים יהיה גבוה יותר ולכן אינו משתלם למכונים המבטיחים התחייבות לכל החיים ועל כן מומלץ לבצע הסרת שיער לצמיתות במכונים שמשלמים עבור טיפול בודד.
 
האזורים המושפעים מטיפולי לייזר ומהסרת שיער ב IPL הם האזורים המיניים והאזורים בעלי שיער זיפי עבה יותר והם: בית שחי, מפשעה, שוקיים, אמות (החלק של היד החיצונית), פאות, פס בטן ופטמות.
 
הסרת שיער בלייזר מתבצעת באורך גל אחד והסרת שיער ב IPL מתבצעת באורכי גל שונים המצריכה שימוש בפילטר העשוי עדשת זכוכית מסננת בצבעים שונים הקובעים את אופי הטיפול.
 
מבחינת עדיפות ובחירה בין מכשיר לייזר לבין מכשיר IPL , שני המכשירים טובים כשמתחילים את הטיפול, אולם בהמשך, כאשר השיער הופך להיות דק יותר ובהיר יותר (וזה כפועל יוצא מהטיפולים), מכשיר הלייזר מפסיק להיות יעיל ולכן הסרת שיער ב IPL מועדפת.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים