דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער ברגליים
הסרת שיער ברגליים          
 

אזור הרגליים בגוף האדם הוא בעל השטח הגדול ביותר ולכן מחירי הסרת שיער ברגליים היא היקרה ביותר. למעשה, עבור העסק המבצע את הטיפולים, אזור הרגליים הוא החלק הפחות משתלם, הן מבחינת המחיר והן מבחינת הזמן.

אזור בית השחי נכנס כ 20 פעם ברגל אחת וכ 40 פעם בשתי הרגליים, כך שאם מחיר בית השחי הוא 40 ₪ לטיפול אחד, מחיר שתי הרגליים צריך להיות פי 40 ממחיר בית השחי, דהיינו 1,600 ₪ בעבור טיפול בודד.
 
בדניש קוסמטיקס מחירי הסרת שיער ברגליים הוא 180 ₪ לטיפול בודד ובשעות המוזלות הוא 160 ₪, לנשים ולגברים כאחד – נכון לתאריך 12.07.2011
 
בתקופת הקיץ הגפיים שלנו חשופות יותר לשמש מאשר בתקופת החורף, אבל בכל מקרה כשמבצעים טיפולי הסרת שיער ברגליים, או הסרת שיער בידיים, חייבים לעבור לפחות תקופה אחת של קיץ, שזה אומר, לוותר על עונת השיזוף והחשיפה לשמש.
 
לעיתים אנו לא מבדילים בין שיזוף לחשיפה לשמש ואנו חושבים שרק כאשר השתזפנו כי קיבלנו צבע, זה עונה להגדרה שנחשפנו לשמש. בטיפולי הסרת שיער לצמיתות, החשיפה לשמש משנה את מרקם התאים בשכבת העור החיצונית, האפידרמיס. השמש והחום מיבשים אותה. הייבוש אינו ניראה לעין ולכן אין אנו מגדירים את החשיפה כשיזוף.
בהסרת שיער באינפרא אדום, כלומר בלייזר וב IPL, הקרן מפיקה חום רב וגורמת לייבוש העור, כך שאם אנחנו נחשפים לשמש קודם לטיפול, הטיפול עצמו מייבש עוד יותר את העור ואז במקרים שכאלו, העור עלול להתקלף מייבוש יתר.
 
אנשים שנוהגים ברכב, יושבים כשידם השמאלית נמצאת בכיוון החלון השקוף שדרכו חודרת השמש ולכן בטיפולי הסרת שיער בידיים ובכתפיים, הרגישות לחום ביד ובכתפיים השמאליות גבוהה יותר.
 
השיטה המתאימה ביותר לטיפולי הסרת שיער ברגליים היא הסרת שיער ב IPL.
בטיפולי הסרת שיער בלייזר משתמשים בקרן אינפרא אדום בלבד. קרן זו אינה מכילה כלל את אור הראייה ולכן האזור אינו מואר.
אור הראייה מאפשר לזהות עצמים והוא נותן לקרן אינפרא אדום שנמצאת בהבזק האור ב IPL להבדיל בין גוון השיער לגוון העור. כלומר, הסרת שיער ב IPL מכילה בהבזק האור שלה את אור הראייה ולכן מתאפשר לקרן אינפרא אדום לזהות ולהבדיל בבירור בין השיער לעור.
קרן אינפרא אדום ננעלת על עצמים כהים. העצמים הללו יכולים להיות כל חומר שהוא הנושא פיגמנט כהה. העצמים יכולים להיות מקרמיקה, פלסטיק, ברזל, נייר, שיער, עור ועוד.
 
כשאנו נמצאים בחדר חשוך אין אנו יכולים להבדיל בין גוון השיער לעור וככל שנעצים את עוצמת האור, נוכל להבדיל טוב יותר ובבירור בין גווני השיער לעור. ובאותו הקשר זו הסיבה העיקרית ש הסרת שיער ב IPL מתאימה יותר במצבים, כאשר העור הוא שחום והשיער כהה וכן כאשר העור בהיר והשיער גם בהיר, אבל יותר כהה מהעור.
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 
 

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים