דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> מכשירים להסרת שיער - דרמו פלאש >> מכשירים להסרת שיער – דרמו פלאש והשפעתו בטיפולי הסרת שיער
 
מה עדיף יותר, טיפול הסרת שיער ב IPL, או הסרת שיער בלייזר ?    

איך פועלות שתי השיטות היחידות להסרת השיער

ישנן מספר שיטות של הסרת שיער והן שתיים, כאשר, האחת היא ב IPL והשנייה היא בלייזר. בכתבה זו נלמד ונבחן את שתי השיטות האלו המתבססות על קרן אינפרא אדום. שיטת האינפרא אדום פועלת כך שמשחררים הבזקי אור, כתוצאה מפיצוץ הנגרם בהצתת גאז דחוס הנמצא בתוך נורה. ככל שהגאז יהיה דחוס יותר נקבל אור חזק יותר. ההבזק שנפלט מכוון אל העור, במטרה לשרוף את השערה. כתגובת משנה משריפת השערה, החום מתפשט לאורך קנה השערה שנמצאת בזקיק ומועבר לחלקו העליון של שורש השערה.
הבזק האור מכיל צבעים רבים, שביניהם יש צבעים שהעין שלנו אינה מסוגלת לקלוט, אולם מכלול כל הצבעים יוצרים צבע אחד לבן הנקרא אור ראיה, זהו האור המסנוור – אור יום. מתוך שלל צבעי הקרניים, כשלכל צבע יש את האורכים הגבוליים שלו, ישנם רק גלים ספציפיים שיוצרים חום ואלו הם גלי אינפרא אדום, הנמצאים באורכים שבין 500 ננומטר ל 700 ננומטר.
תכונתם של קרני אינפרא אדום הן להיבלע בפיגמנט כהה. הקרן הזו אינה מבחינה אם זה פלסטיק, או ברזל, או אבן, או בד, אבל במקרה שלנו מדובר בעור ובגלל שהעור מכוסה בשיער בעל גוון כהה המיוצר מחומר הנקרא מלנין, הקרן ננעלת עליו.
לא רק לשערות יש פיגמנט, אלא גם על העור, גם אם הוא נראה לנו בהיר, הוא נושא פיגמנט ולכן על מנת לעזור לקרן להבחין בין העור לבין השערה, צריך להאיר את השטח עם הרבה מאוד אור, באור הראיה, כמו שצלמים משתמשים. על מנת להגיע לעוצמת אור גבוהה, צריכים להשתמש באורכי גל גבוהים יותר מ 700 ננומטר. קרניים באורך של 1200 ננומטר מספקים את האור האידיאלי ביותר להסרת שיער ורק מעטים מהיצרנים של מכשירי הסרת שיער מספקים נורות באיכות גבוהה זו לרוכשי המכשירים. בדרך כלל היצרנים מספקים נורות כאלה ברכישת המכשיר, על מנת ליעל את שווק המכשיר כמכשיר בעל מוניטין, אבל אחר כך הם מספקים נורות שאינן איכותיות, באותו המחיר, על מנת להרוויח יותר. כלל לא חשוב איזה מכשיר משתמשים, כי הסרת שיער ברמה גבוהה משיגים עם נורות שמספקות 1200 ננומטר ולא עם מכשירים. באותה המידה נוכל להגיד שלא האהיל מאיר לנו את החדר, אלא עוצמת הנורה שנרכיב.

הסרת שיער באינפרא אדום במכשיר IPL

בשיטת הסרת שיער ב IPL משתמשים בהבזק אור בעל אורכי גל שונים. אורכי הגל המתאימים ביותר הם בין 530 ננומטר ל 1200 ננומטר. באורכים אלה משיגים בוודאות את אור הראיה שעוזר מאוד לקרני אינפרא אדום לזהות ולהבדיל אפילו בין גוון שיער שטיני לגוון עור בהיר שקרוב מאוד לצבע השערה. וגם להבחין בין עור כהה, כמו של מוצא תימני למשל, לבין שיער בגוון שחור.
בדניש קוסמטיקס משתמשים אך ורק באורכים שבין 530 ננומטר ל 1200 ננומטר. כאשר משתמשים באורכים אלו, הטיפול אינו כואב בגלל שהקרן מזהה ומבדילה בבירור בין העור לבין השיער. סימן מזהה לאיכות הנורות, הוא טיפול שאינו כואב ולכן אפשר לכנותו הסרת שיער ללא כאבים. כמו כן בגלל הצלחת הזיהוי של גוון השיער אפשר להגיע להסרת שיער של 100%.
כשהטיפול להסרת שיער כואב, הדבר מרמז על איכות נורות ירוד ולכן מומלץ לנוס על נפשכם.

הסרת שיער באינפרא אדום במכשיר לייזר

מכשיר הסרת שיער בלייזר הוא מכשיר שמסווג  כמכשיר רפואי. על פי חוקי משרד הבריאות, רק רופאים מוסמכים לעבוד איתו והם חייבים להציג את תעודת הרופא שלהם במקום גלוי לעין. אפילו אחיות אינן מוסמכות לעבוד על מכשיר זה. הסיבה לכך היא בגלל שמכשירי הסרת שיער בלייזר פועלים רק עם קרן אחת של אינפרא אדום, ללא אור הראיה.
קרן הלייזר היא באורך גל אחד של 800 ננומטר ולכן היא מאוד חזקה. אל תשכחו שהקרן הזו אינה יודעת להבחין בין חום לשחור, בין שטיני לגוון בהיר ולכן היא תשרוף כל פיגמנט באשר הוא ולכן שיטה זו מתאימה רק לבעלי שיער כהה ועור בהיר בלבד!!!!!
אם למשל ישנה שערה שלא גילחתם, ששוכבת על העור, הקרן תעבור עליה ותשרוף גם את כל העור שמתחת לשערה, כי הקרן מכוונת לאורך כל השערה ששוכבת. לכן לפני הסרת שיער בלייזר חשוב מאוד לגלח את השיער ביסודיות.
בהסרת שיער בלייזר לא ניתן לבצע הסרת שיער לצמיתות, מאחר שלאחר תקופה של טיפולי הסרת שיער בשיטה זו, השערות מתבהרות והקרן אינה יכולה לזהות את השערות הבהירות. במקרים שכאלה יגידו לכם במכונים שניתן לבצע הסרת שיער רק עד 80%.
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים