דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> מחירון להסרת שיער >> מחירון להסרת שיער לצמיתות במחירי שעווה
 

 

המוטו של מכון דניש קוסמטיקס היה מאז הוקם העסק, להלחם במחירים הגבוהים והמופרזים. והרי כהוכחה לכך, דניש קוסמטיקס יורדת היום, עד כמה שניתן, למחירים הבלתי הגיוניים והבלתי סבירים.
המכון החליט שמחירי הסרת שיער לצמיתות יהיה זהה בין נשים וגברים ולא תהיה איפה ואיפה בין המינים. גמרנו עם האפליה והקיפוח. ולא זו בלבד, המחירים יהיו נמוכים כל כך, שלא ישתלם לאף אחד לעשות הסרת שיער בשעווה, או להתחייב במכון אחר מבלי לקבל החזר כספי.
מהיום לא יגרד לכם בכיס וגם לא יכאב לכם בגוף, כי בהסרת שיער ב IPL כאשר מחליפים את המנורות שעושות את עבודת הסרת השיער באופן מקצועי ומבוקר, הדבר מבטל את אפשרות שיגרם ללקוחות כאבים.
נשים וגברים, כדאי שתשבו לפני שתקראו: תתארו לעצמכם שאתם הולכים לטיפולי הסרת שיער בגב ומשלמים רק 150 ₪ לטיפול (בהשוואה למכונים אחרים, אתם יכולים לעשות 20 טיפולים ועוד יישאר לכם עודף), או באותו המחיר אתם יכולים לבצע גם הסרת שיער בחזה ובבטן ואם תוסיפו 10 שקלים, תוכלו גם לעשות הסרת שיער ברגליים. כן, שברנו את הכלים ואת המוסכמות וכן משחקים, הולכים על זה ובכיף.
 
האמת, שהמחירים הנמוכים הללו אינם משתלמים כלל, בגלל שקיימים הרבה חיסורים וביטולי תורים שהעסק לא יכול לעמוד בהם ונאלץ לספוג. כל שעליכם לעשות, הוא לעזור למכון לשמר את המחירים הנמוכים ובכך לאפשר לכם ולאחרים את המחיר המוצע.
איך עושים את זה? כל לקוח שמתקבל, מחויב להשאיר פיקדון על סך מחיר הטיפול, שיכסה את המקרים שהוא לא הופיע לתור ולא הודיע מראש. אנשים שומעים פיקדון ודמם עולה בראשם. אבל אם נחשוב בהגיון, נבין שבכל המכונים לוקחים פיקדון. במכונים, נושא הביטולים והחוסרים, נמצא כבר בתחשיב של המחיר הגלובלי של עלות הטיפולים.
מכון דניש קוסמטיקס הולך הפוך על הפוך, כלומר, למה שהלקוחות יממנו מראש דבר שלא בטוח שיקרה. זאת אומרת, שלמו אך ורק במידה ולא תגיעו.
גם אם תחויבו בפיקדון, כאילו חויבתם על טיפול, עדיין עלות הטיפולים יהיה נמוך בהרבה מהרגיל.
כנסו לצפייה ב מחירון להסרת שיער מעודכן ל 04.07.2011.
לדוגמא:
לקוח עושה הסרת שיער בגב. הוא צריך לשלם עבור טיפול אחד 150 ₪ (בשעות המוזלות).
עבור 10 טיפולים הוא ישלם 1,500 ₪ .
נניח שהלקוח חלה ולא הגיע לתור, אזי הוא מחויב אוטומטית ב 150 ₪ מהפיקדון. אם הלקוח ביצע 10 טיפולים וחויב על 11 טיפולים, הוא שילם 1,650 ₪ , כלומר, כאילו בסך הכללי שילם 165 ₪ עבור טיפול אחד, שהוא מחיר נמוך לכל הדעות.
והיה והוא חלה פעמיים, הוא חויב ב 150 ₪ פעמיים ושילם 300 ₪ שמכסים 2 טיפולים, כך שאם הלקוח עשה 10 טיפולים ושילם בעבור 12 טיפולים הוא שילם 1,800 ₪ , כלומר כאילו שילם 180 ₪ בעבור כל טיפול, שזה גם מחיר מאוד נמוך.
המסקנה המתקבלת היא שמשתלם מאוד לעשות הסרת שיער במחירים הנמוכים האלה, אפילו אם תחויבו בפיקדון.
 
לפני שאתם סוגרים עסקה, כדאי לכם לעשות השוואת מחירי הסרת שיער. קחו את המחיר המוצע לכם וחלקו אותו ל 20 שזהו מספר שגבוה יותר מהממוצע הכללי של מספר הטיפולים לאזור אחד. אם הסכום שמוצע בדניש קוסמטיקס גבוה יותר, קבלו את ההצעה המוצעת.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים