דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער – דילול שיער >> דילול שיער לגברים בבית השחי
 

 

לא פעם אנו פוגשים אותם בחדר הכושר וגם רואים אותם על צג הטלוויזיה ומסך הקולנוע. הם נראים יפים, אנו מעריצים אותם ומקנאים במראה שלהם. רק בדבר אחד לא נתקנא בהם – בשיער שיש להם בבית השחי. כמה שהם יהיו יפים ומושכים, זה יכער אותם, אז בבקשה מכם עורכים ובמאים, אל תראו לנו את בית השחי שלהם, של הגברים כמובן, כי של הנשים כבר מזמן מטופח.
 
גברים יפים, או לא יפים מונעים מעצמם להרים את הידיים במקרה שבית השחי שלהם חשוף שיער. גברים שמתאמנים בחדרי כושר בהרמת משקולות וגברים שבקיץ רגילים לשחק מטקות בחוף ומאז שהתחיל הטרנד להסרת שיער, הם החלו להתבייש בשיער שיש להם בבית השחי, לכן גבר שיש לו בית שחי מלא שיער כדאי לו לבצע הסרת שיער בבית השחי או, אם קשה לו עם זה, לדלל לפחות את כמות השיער ובפרט אם צבע השיער שלו הוא שחור.
גבר בלי שיער בבית השחי לא הופך לנשי, אלא הופך להיות אסתטי. נשים אוהבות לשים ראשיהן ולהתכרבל תחת זרועותיהם של הגברים ושם רצוי מאוד שיהיה נקי, שיריח טוב ושכמות השיער תהיה נמוכה.
 
באופן יחסי לשאר האזורים האחרים שבגוף, אזור בית השחי שעיר יותר ובנוסף הוא מכיל, גם בלוטות זיעה וגם בלוטות חלב. המקום חוגג בהפרשות של חומצות זיעה ומדיף ריח חריף ודוחה. בלוטות החלב שבבית השחי מפרישות חלב. חלב הוא חומר שומני שנועד לשמור על התנדפות הלחות של העור וגם לאזן את החומציות של העור. רמת החומציות בבית השחי חשובה מאוד, מכיוון שהיא מונעת מחיידקים להתנחל על העור ולפלוש לגוף. הפתוגנים הם חיידקים רעים ושליליים והם אוהבים סביבה חומצית גבוה (בסיסית) ושה PH שלה גבוה. הפרשת החלב מורידה את רמת החומציות לדרגת PH נמוכה, שלא מתאימה לפתוגנים. באזור שמתחת לבית השחי נמצאות בלוטות לימפה שתפקידן לסנן גורמי תחלואה הנמצאים במחזור הדם, לכן, חשוב שבאזור שמצויות בלוטות לימפה, הקשורות למערכת החיסון וההגנה של הגוף, לא יהיו מזהמים.
 
מערכת הלימפה Lymphatic System מכילה מערכת רב נימית סבוכה, בעלת צינורות דקיקי דפנות. הסבך של הנימים נראה כמו פלונטר אחד גדול ומזכיר מראה של קשרים רבים ולכן אין אומרים ברפואה בלוטות לימפה, אלא קשרי לימפה - פשוט כל הפלונטר הזה יוצר גודש ובליטה. מבנה של קשר יוצר פני שטח גדול מאוד של נימים. עובי הנימים הדק מאפשר מעבר של חומרים בין פנים הנימים החוצה ולהיפך.
הנימים שמוליכים דם נקי וצבוע בצבע כחול בשרטוטים מכונה "דם כחול" – "דם של מלכים", שמגיע מהלב נקראים נימים עורקיים והם מחוברים עם הנימים שמוליכים דם משומש שמכיל פסולת וצבוע בצבע אדום בשרטוטים ונקראים נימים ורידיים. בנקודת החיבור של שני סוגי הנימים מתבצע חילוף חומרים – מטבוליזם. התאים הלבנים שנמצאים בדם שייכים לסוג תאים שמגנים עלינו ובאזור של קשרי הלימפה כמותם גדול יותר. במידה וישנו זיהום בדם רמת הפעילות של התאים הלבנים באזור גדלה ולכן המקום מכיל יותר דם וזה גורם לנפיחות. לרוב, נפיחות בקשרי לימפה יכולה להעיד על זיהום, או על בעיה רפואית כלשהי.
 
הסרת שיער בלייזר בבית השחי עלולה לגרום לנפיחות כתוצאה מזיהום עקב גילוח.
פעולה של גילוח שיער באזור בית השחי מסירה תאי עור וגודמת את הנקבוביות המוליכות את השיער החוצה. השיער שיוצא מהנקבוביות אינו יוצא בזווית ישרה, אלא בזוית חדה והשיער שיוצא שוכב על העור, כאשר גם הנקבוביות באותה הזווית מטפסת וסוגרת עליו. כשהסכין מחליקה על פני העור היא מחליקה כנגד לכיוון השיער וכנגד לכיוון הנקבוביות ולכן הסכין קוטמת את חלקן העליון של הנקבוביות. דרך פרצת החתך של הנקבוביות חודרים חיידקים פתוגניים, הממתינים לשעת כושר זו, אל תוך הגוף ושם הם חוגגים. חדירתם מעלה את רמת הפעילות של סינון הדם בקשרי הלימפה שגורמת לנפיחות.
פתרון למניעת נפיחות הנגרמת כתוצאה מזיהום הוא לגלח את בית השחי עם כיוון צמיחת השיער, או לבצע טיפולי הסרת שיער לצמיתות בשיטת IPL.
 
בתאריך 22.06.2011 יצא מכון דניש קוסמטיקס במבצע ל דילול שיער בבית השחי במחיר 30 ₪ לטיפול.
 
הסרת שיער בבית השחי גורמת לתהליך כיווץ הנקבוביות שהכילו בעבר שיער, עד להסגרות ולאטימות מוחלטת של הנקבוביות. לאחר אטימתן של הנקבוביות, כתוצאה מחוסר שימוש ומחוסר פעילות באזור, חלה ירידה משמעותית גם בכמות הזיעה המופרשת על ידי הגוף לאזור זה וגם ירידה של זיהומים שנגרמו על ידי חדירת פתוגנים דרך הנקבוביות.
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים