דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער מחירים >> האם לעשות את זה על הגב, או על הבטן?
 

 

אם חשבתם לעצמכם שמדובר פה בתנוחות סקס?, אז אתם טועים. מדובר באופציה ל הסרת שיער בגב, או ל הסרת שיער בחזה ובטן במחיר מדהים, שכנראה לא היה עוד ב הסרת שיער לצמיתות.
אין פה קטצ' שמלווה בעוקץ ולא תמצאו שום מלכוד. כדאי לכם לשבת לפני שתקראו: ה"מבצע על הגב, או על הבטן" ניתן במחיר של 140 ₪ בלבד והוא משולם מראש ל 10 טיפולים. התנאי היחיד בו, הוא שצריך להגיע לעשרת הטיפולים. מחיר נמוך יותר מהקופונים המשווקים באינטרנט. מבצע דומה לעשרה טיפולים, יש גם בשם "מבצע 300 ₪" לבתי השחי, קו ביקיני ועוד הרבה אזורים.
ידוע שמכון דניש קוסמטיקס נלחם במחירים מאז ועד עולם והוא לא צריך לצאת לרחובות בשום מחאה להורדת מחירים, פשוט הלכה למעשה. מי שכבר מכיר את המכון, יודע שתמיד המחירים בו יהיו מתאימים לכל מגזר סוציו אקונומי.
בתאריך 03.07.2011 החליט המכון להשוות את מחירי הסרת שיער של הנשים למחירי הסרת שיער של הגברים. ההבדלים של המחירים בין הנשים לגברים בשאר המכונים, נובעים ללא ספק בגודל האזורים המטופלים, מתוך הנחה שנשים קטנות יותר מגברים. אך לא על שכן, ניתן למצוא לא מעט נשים גדלות מימדים וגם גברים צרי גזרה, בעלי מבנה גוף צנום. אז למה לעשות איפה ואיפה בין המינים?
מעצבנת ההפליה שקיימת גם במספרות, כאשר אישה מעוניינת לעשות תספורת קצרה, זהה לחלוטין לתספורת של גבר ורק בגלל מיניותה, המחיר קופץ למעלה בעשרות אחוזים ועוד כשההוצאות והזמנים של התספורות זהות לגמרי.
לצפייה ב מחירון להסרת שיער מעודכן אוטומטית, היכנסו לקישור הבא: הסרת שיער מחירים
 
כדאי שתדעו כבר עכשיו שאחד הדברים שהמכון מקפיד מאוד עליהם, הוא זמן קבלת המטופלים. כך קורה שאם קבעתם פגישה לשעה מסויימת רצוי מאוד להגיע חמש דקות קודם לשעת התור. הטיפולים שב "מבצע 300 ₪" מתבצעים בשיטת הסרט הנע ונמשכים חמש דקות בלבד. הטיפולים הקצרים מתאימים מאוד לאנשים עסוקים שאין להם עודף זמן מיותר לבזבז על המתנה ולכן מתאימים במהלך יום עבודה, בהפסקת צהריים כ lunch time treatment. חשוב שתדעו שהחניה מצויה בשפע ברחוב של המכון והיא אינה כרוכה בתשלום. המכון עצמו נמצא ברעננה והוא קרוב ליציאה הצפונית האחרונה מנתיבי איילון ומי שמגיע דרכו מכיוון דרום אל רעננה, הוא מקצר את זמן ההגעה.
 
באופן כללי נוהל התשלומים עבור הטיפולים, הם בעבור טיפול בודד, דבר המקל על לקוחות מסוימים בהוצאות החודשיות. התשלום עבור טיפול בודד מאפשר יציאה והפסקת הטיפולים, מתי שרוצים וללא קנסות מיותרים. דניאלה הט, בעלת המכון מעוניינת באנשים שמחים ומרוצים ולכן הטיפולים מתבצעים באווירה חיובית.
את הטיפולים תקבלו תמיד מאותה מטפלת, מדניאלה עצמה, שהיא מומחית להסרת שיער ופדנטית בעבודתה. כל טיפול שתקבלו ירשם בתיק שלכם ביחד עם התכונות הרלוונטיות הספציפיות שלכם.
 
אשמח לטפל בכם,
 
שלכם,
דניאלה הט
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים