דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער לגברים >> הסרת שיער לגברים בחזה ובבטן ללא גילוח
 

חזה ובטן של גבר הם מאוד מושכים כאשר הם חלקים ובפרט עם הם גם מוצקים, הם לא חייבים להיות שריריים, אבל הם חייבים להיות חלקים. כשגבר מסיר חולצה בחברותא, באופן אוטומטי כל המבטים מופנים לעברו ואם החזה והבטן שלו הם שעירים, הוא יביך את עצמו. גברים מרגישים גברים כאשר הם מושכים ומפתים. אין מה לעשות נגד חוקי הטבע – לזכרים בטבע יש את האגו הגברי של חוזק ועוצמה וזה מתבטא קודם כל במראה. המראה נועד מלכתחילה לסקרן, ללכוד ולסובב עיניים והוא משפיע ויכול לעזור בכל מיני תחומים של החיים, במציאת עבודה, במציאת בת זוג, בשיווק וכדומה.

 
גבר שחושב: "אני יפה – משמע אני קיים" הוא צודק וזה מספק את שני הצדדים ולכן המשפט הזה הוא מאוד מציאותי.
אבל החזה והבטן הם לא לבד וכשמביטים עליהם רואים שהם מחוברים לכתפיים ושלושתם יחד מהווים מכלול אחד של המשכיות ולכן גם הכתפיים, כשהן חלקות, הן מוסיפות יופי למראה הכללי.
 
מה לעשות שלא כל הגברים נולדו חלקים ורבים הם הגברים שיש להם חזה ובטן שעירים ולהסיר שיער מהגוף היא לא פעולה יוצאת דופן, אלא פעולה שמין ההכרח, אולם עמידה בתור ל הסרת שיער בגב היא לא נעימה ואולי קצת מביכה את אלה שעוד לא התרגלו להיחשף למה שכבר הפך בציבור להרגל.
תמיד יש פעם ראשונה. הסרת שיער לגברים בחזה ובבטן חייבת בסופו של דבר להתבצע וטוב יותר מוקדם מאשר מאוחר, מכיוון שכל יום שעובר עם השיער על החזה והבטן הוא יום שהפסדתם אילמלא היה שם ובנוסף, אל לכם לשכוח ששיער בסופו של דבר יהיה לבן, מתישהו בעתיד הוא יופיע לביקור קבוע. כשהשיער יהיה לבן והעין שלנו תזהה שהוא לבן, לא תוכלו לעשות יותר הסרת שיער בחזה ובבטן, כי אין כיום אפשרות להסיר שיער לבן, להוציא הסרת שיער באפילציה חשמלית, כלומר עם מחט ושזה לא בא בחשבון, בגלל הכאב הבלתי נסבל ובפרט אם מדברים על גברים, שהם בעלי סיבולת כאב נמוכה בדרך כלל.
 
היות והתחרות בתחום הסרת שיער לצמיתות גדולה מאוד, העסקה והמחיר שתקבלו כאן, היא עסקה שלא תמצאו בשום מכון אחר להסרת שיער. 150 ₪ (נכון ל 01.01.2015) לטיפול הוא מחיר זול לכל הדעות, אולם הוא לא בא על חשבון השירות ולא בטוח שמחיר כזה יוצע לכם בעתיד בשנית.
תקבלו את המחיר הזה, באם תגיעו לטיפולים המוזלים שמוצעים בשעות הבוקר. מחיר כל טיפול בשעות מוזלות הוא 150 ₪ לטיפול, אבל אם תגיעו עכשיו ותכנסו ל "מבצע על הבטן, או על הגב" תקבלו חבילה של 10 טיפולים במחיר 1,400 ₪ בלבד.
 
מכון דניש קוסמטיקס הוא מכון עם מוניטין וותיק בתחום הסרת שיער לצמיתות. לא היו לו (טפו... טפו...) תביעות על נזיקין וגם לא יהיו לו וזאת בגלל המקצועיות של בעלת המכון, דניאלה הט, בתחום וגם הפדנטיות שבדם שלה ובאופייה. הפרפקציוניזם הוא סוד ההצלחה!!!
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים