דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> תווית נגד >> הסרת שיער לצמיתות - תווית נגד - מודעות
 
לפני שמבצעים הסרת שיער לצמיתות חייבים לדעת ולהתייחס בכובד ראש, לתווית המזהירה מלבצע טיפולים במצבים המובאים להלן:
 
  • במקרים של שיזוף, צריכים להמתין עד חלוף השיזוף, כ – 42 ימים לפני הטיפול.
  • נשים בהריון צריכות להביא אישור מרופא גניקולוג.
  • לקוחות שמשתמשים בתרופות הגורמות לרגישות בחשיפה לאור כמו: נגזרות של ויטמין A , אקוטן, ראקוטן, משחות וקרמים להבהרת העור, טטראציקלין, רטין A , רטינול וכיוצא בזה.
  • שלפוחיות חום, הנגרמות כתוצאה מפצעי הרפס סימפלקס שעשויות להופיע, בעיקר בשפה העליונה.
  • אנשים בעלי נטייה להופעת שלפוחיות חום, יכולים לבצע טיפול, לפי הרשאה רפואית, בשימוש תרופות אנטי ויראליות לפני הטיפול.
  • אנשים אפילפטיים, שידוע להם כי הם בעלי רגישות להבזקי אור.
  • אנשים שיש להם פצעים פתוחים, ו/או, פצעים מוגלתיים אשר מהותם עדיין לא נבחנה רפואית. בכל מקרה של אי ודאות וספק, יש להשיג אישור של רופא לפני תחילת הטיפול.
  • חשוב מאוד לכסות בחומר לבן מיוחד, הנותן אטימה מוחלטת מחדירת הבזקי אור במקרים הבאים: נקודות עם פיגמנטציה, נגעים, נמשים, איפור קבוע, או, קעקוע (מדבקות נייר לא נותנות אטימה ולכן לא להשתמש בהן).
 
קרוב לודאי, שלקוחות שמגיעים למכונים, המתמחים בתחום הסרת שיער לצמיתות, מאוד נלהבים לבצע הסרת שיער לצמיתות ואינם ערניים כלל לסכנות אפשריות העלולות להיגרם להם עקב הטיפול.
ישנם שמופיעים, כאשר גופם מכוסה ומלא בנמשים שזהו סוג של פיגמנטציה. עקב היות שהאזור כהה יותר בפיגמנט, במועד הטיפול, הוא קולט ובולע את אנרגיית החום יותר משטחים ללא פיגמנטים, מדרבן וממריץ את תאי המלנוציטים לייצר מלנין, שהוא זה שמעניק לנו את הצבע והגוון על עורנו ובדרך זו, מחמיר ומעצים את מספר הנמשים על גופינו.
יתר על כן, לקוחות הנוטלים כדורים בבליעה, או, שמשתמשים במשחות ובקרמים המכילים נגזרות של ויטמין A , אינם ערניים לתופעה שבעת חשיפה לאור, אותו ויטמין A , מזרז ומאיץ אנזים (חלבון המעורר תהליכים כימיים), הנקרא טירוזינז ומעורר תגובה של יצירת המלנין (שמגן עלינו מקרינה) לפעול ולגרום לכתמי פיגמנטציה ונגעים שונים על פני העור.
קיימת תדירות מסויימת, שלא תמיד המטפלים מספיק מוכשרים, בעלי ניסיון ומיומנים, לכן כדאי למקבלי השירות להעשיר את עצמם בבקיעות והתמצאות בתחום, לפני קבלת טיפול, באם זה ע"י פגישת ייעוץ עם רופא עור, או ע"י גלישה באינטרנט וכיוצא בזה.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים