דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער באינפרא אדום >> הסרת שיער באינפרא אדום בפנים
 
מיליוני נשים בעולם סובלות משיער יתר באזור הפנים, תופעה הנקראת הרסוטיזם. בארצות חמות התופעה גדולה יותר ובמוצא מארצות המזרח התיכון הן הגדולות ביותר.
מאחר וארצנו היא ארץ חמה ובה גלויות מתפוצות שונות, אחוז ההרסוטיזם בקרב הנשים נחשב לגבוה ועומד על 60% כאשר 25% מהן מסירות שיער מהפנים בקביעות. שיעור היתר בולט בעיקר באזורים: בשפם, בסנטר, בפאות ובלחיים ונקרא בקיצור: שסלפשפם, סנטר, לחיים, פאות

השיטות המסורתיות שהיו בעבר ל הסרת שיער פנים הולכות ונעלמות מהעולם ובמקומן תופסת השיטה ל הסרת שיער באינפרא אדום כאשר מבניהן ישנן את הסרת שיער ב IPL ואת הסרת שיער בלייזר.
השיטה להסרת שיער מאזור הפנים היא הסרת שיער ב IPL מאחר שבלייזר לא ניתן להסיר שיער פלומתי ודק וכן קרן הלייזר גורמת לתופעה של פיגמנטציה שמכתימה את הפנים וכן עלולה ליצור כוויות בלתי הפיכות.

אינפרא אדום היא קרן הפולטת חום בלבד ונמצאת בהבזק האור באורכים שונים ולכן היא בדרגות חום שונות, אך נמוכות בהרבה מקרן הלייזר שהיא קרן מלאכותית.
בהבזק האור המכונה IPL מקבלים קרניים טבעיות בדומה למה שהשמש פולטת.
מכיוון שישנן קרניים מסוכנות מפלטרים אותן ובכך מונעים מהקרניים המסוכנות להיפלט ומשאירים רק את הקרניים הרצויות והלא מזיקות.
 
ב IPL העוצמות הן נמוכות מאוד, יחסית ללייזר ויעילות ביותר להסרת שיער בפנים ובגוף. זוהי שיטה המבוססת על אינפרא אדום הפולטת אנרגיית חום, בצורת קרן אור / הבזק אור, החודרת דרך הפיגמנט שקיים על השערה אל שורש השערה, מייבשת חלק מהתאים הבונים אותו ובכך מונעת מתאים אלו להתחלק ולהתרבות.
מהסיבה הזו השערה משמשת אנטנת קליטה של האינפרא אדום שבאופן טבעי ננעל ונבלע בצבע שחור, בדומה לחולצה שחורה שקולטת את קרני האינפרא בשמש.
 
מכיוון שקרן הלייזר היא מלאכותית ובנויה רק מקרן אחת של אינפרא אדום, עוצמתה גבוהה יותר והיא חודרת לרקמות עמוקות יותר. אומנם היא יעילה יותר רק במקרים של שיער שחור מאוד ועור בהיר מאוד, אך מסוכנת במצבים שאין מספיק הבדל וקונטרס בין השערה לעור. מה עוד שכן, היא אינה מתאימה לשיער דק שאינו נושא מספיק צבע כהה.
 
הכנות לקראת טיפול הסרת שיער בפנים:
 
בין 20 דקות, עד 30 דקות לפני ההגעה למכון יש לשטוף את הפנים עם מים וסבון ולהסיר שאריות של חומרי איפור והפרשות.
אין לבצע שום הסרה של שיער בכל דרך שהיא על מנת שלא להפריע לקליטת קרן האינפרא אדום על פיגמנט השערה. גברים שהם בעלי שיער זיפי וקשה יגולחו במכון במכונת תספורת, אך בשום פנים ואופן אין להשתמש עם תער בפנים לפני הסרת שיער, עקב הסיכוי הרב לקבלת כוויות.
הטיפול אינו כואב והוא מותאם אישית לכל לקוח או לקוחה בהתאמה לסוג העור ולרגישות לחום.
יש להגיע לטיפולים הבאים לאחר שבוע, כך עד ארבעה טיפולים רצופים. מהטיפול החמישי מגיעים אחת לשבועיים. במידה ומגיעים בתקופה הזו ולא נראית צמיחה מספקת מבצעים את הטיפול ומרחיקים את הטיפול הבא לשלושה שבועות.
כך הלאה, עד מרווחים של לא יותר מארבעה שבועות.
משך תקופת הטיפולים יהיה לפחות 18 חודשים, גם אם לא יראו שערות בתקופה זו.
במידה והטיפולים יופסקו טרם חלוף 18 החודשים, השיער יחזור לצמוח שוב.
חשוב לציין ש הסרת שיער בפנים, היא מבין האזורים הפרובלמתיים להסרה שכן פעילות ההורמונים בפנים היא גבוהה מאוד.

 

" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים