דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער באזור הדרום >> הסרת שיער באשדוד - הסרת שיער בלייזר פועלת באינפרא אדום
 
בתקופת הקיץ כשהשמש מחממת והטמפרטורות עולות, אנו מזדרזים להשיל את בגדינו מעלינו ורוצים לחשוף את גופינו אליה, אלא שמשהו עומד בדרכינו ומונע מאיתנו את הכיף. המשהו הזה הן השערות שלא הספקנו להסיר. נמאס לנו כבר מהשעווה ונמאס לנו שהשערות קצרות מדי ובגלל היותן קצרות מדי הן מתאימות יותר לגילוח, אלא שאז נצטרך לחזור על הגילוח לעיתים קרובות.
מכיוון שאשדוד צמודה לים חייבים להיות בה הרבה מכונים להסרת שיער, ואכן לא חסר בה מכונים שכאלה.
 
אם אתם נמנים עם אלה שקצה סבלנותם ואתם מחפשים הסרת שיער באשדוד, כדאי לכם לחשוב על טכניקה מתקדמת ומצליחה יותר כמו הסרת שיער לצמיתות  שהיא בעצם הסרת שיער באינפרא אדום, כי אין דרך אחרת חוץ מהמחט החשמלית. זהו הזמן לקבל את ההכרעה בהחלטה ש"הולכים על זה".
לצורך כך עליכם לקבל אינפורמציה מפורטת יותר שתעזור לכם להבין מי, מה, מו ולהחליט.
אתם יודעים בודאי שקיימות טכניקות ואמצעים רבים שהומצאו בכדי להסיר שערות באופן זמני כגון: פינצטה, שעוות סוכר, שעוות שרף עצים, סכיני גילוח ומשחות חומציות המעכלות קרטין (החלבון שממנו בנויה השערה).
אך קשה לנו לקלוט ולעכל שהומצאה שיטה המסירה את השערות לצמיתות ולתקופה שתהיה ארוכה יותר מ 10 שנים לכל הפחות.
 
ואומנם כן קיימת הסרת שיער לצמיתות והיא הסרת שיער לכל החיים!!!
תתפלאו יותר לשמוע שקיימות רק שתי שיטות המסוגלות לבצע זאת ותבינו את משמעותן של הטכניקות הללו.
ככלל, המושג אפילציה, משמעו פגיעה בשורש השערה.
 
השיטה הראשונה היעילה ביותר היא אפילציה אלקטרומכנית.
אפילציה אלקטרומכנית הינה טכניקה הפועלת בעזרת מחט המוחדרת אל תוך העור, דרך נקבובית השערה אל נקודת פטמת השערה – שם נוצרים התאים הבונים את השערה. כשהמחט נמצאת בפטמת השערה, נשלח זרם חשמלי נמוך לקצה המחט והוא נמדד במיליאמפרים בודדים.
הזרם החשמלי המועבר צורב את פטמת השערה בנקודת יצירת התאים. הצריבה גורמת להצטלקות המקום ובכך מביאה להקפאת האזור מתהליך התחלקותם של התאים לבניית השורש.
התאים הם אלה שאחראים ליצירת השורש של השערה ולצמיחתה ובפגיעה בנקודה זו מונעת צמיחה מחודשת של השערה.
בכל החדרה של המחט פוגעים רק בשערה אחת ולכן השיטה הזו מאוד ארוכה, אך מביאה לתוצאות הטובות ביותר של הסרת שיער לצמיתות.
 
להסרת שיער באפילציה באזור רחב, נדרשים מספר טיפולים רבים היות שבכל טיפול ניתן לטפל באזור בקוטר של סנטימטרים בודדים. לאחר הטיפול העור פגוע ובכל נקודה שהמחט חדרה, נוצר פצעון קטן. לטיפול הבא צריך לחכות להחלמת המקום לחלוטין.
למי שעוסק בתחום, נדרשת הרבה סבלנות ומיומנות, אך כפי שכבר נאמר התוצאה שווה את המאמצים. החסרונות של שיטה זו הן כאבים ובמקרים שהמטפלים אינם מיומנים, הנכם מועדים לקבל צלקות בלתי הפיכות שעלולות להיווצר עקב טיפול מסוג זה.
היתרון של שיטה זו שהיא עובדת על כל גווני השיער, גם שיער לבן וג'ינג'י.
 
השיטה השנייה היא הסרת שיער באינפרא אדום שמתחלקת לשתי אפשרויות:
האחת: מתבצעת בקרן אינפרא אדום בספקטרום (טווח) צר ונקראת הסרת שיער בלייזר.
השנייה: מתבצעת בקרן אינפרא אדום בספקטרום רחב ונקראת הסרת שיער ב IPL .
הסרת שיער באינפרא אדום, היא טכניקה שעובדת כבר משנות השמונים של המאה העשרים (1980). האפילציה האלקטרומכנית פינתה את מקומה ונדחקה הצידה לטובת האפילציה בקרני אינפרא אדום שתופסת תאוצה במהירות. הסרת שיער באינפרא אדום היא טכניקה הרבה יותר משוכללת ומהירה המאפשרת להסיר שיערות באזורים עור נרחבים בגוף כמו: גב, חזה, בטן, רגליים וכדומה שהתוצאות שלה משביעות את רצון הלקוחות.
 
כללית על קרן אינפרא אדום:
זוהי קרן שאנו מרגישים בה כשהשמש זורחת והיא מפיקה חום. בחשיפה לשמש כשאנו מרגישים חם, אנו מרגישים אינפרא אדום.
הקרן הזו נקלטת בעצמים שבגוונים כהים ואינה מבדילה בין חומר פלסטיק, בד, מתכת, או אבן.
במקרי של הסרת שיער מדובר בגוף האדם ולכן הקרן תקלט בעור וגם בשערות. רצוי מאוד שהשערה תהיה כהה והעור יהיה בהיר ואז הקרן ברובה תיספג בשיער ופחות בעור. אבל, מכיוון שישנם אנשים בעלי עור כהה, הטכניקה הזו תכאיב להם ועלולה גם להזיק ולכן היא אידיאלית בעיקר לאנשים בעלי גוון עור בהיר ושערות בעלות פיגמנט כהה. אנשים עם עור כהה שעושים הסרת שיער באינפרא אדום במכשירי לייזר, לוקחים את הסיכון של דה-פיגמנטציה – כלומר השחמת יתר, בדומה לשיזוף ולכוויות בלתי הפיכות.
יחד עם זאת, בדניש קוסמטיקס קיימים מכשירים להסרת שיער בשיטת הסרת שיער ב IPL , המותאמים לטיפולי הסרת שיער לאנשים בעלי עור כהה ולאנשים בעלי שיער בהיר.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים