דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער לגברים >> הסרת שיער לגברים באזורים אינטימיים
 
האם כדאי להסיר שיער באזורים אינטימיים?
היסטוריית הסרת שיער מראה שלתספורת החוטיני יש ותק בעולם האופנה ואנשים הסירו שיער בעבר וימשיכו להסיר שיער בעתיד מהסיבה העיקרית שהיא: "אופנה" שהפכה במרוצת השנים לתרבות, ובעיקר מערבית.
אם אתם מבקרים באופן קבוע במכון הכושר אז אתם ערים לתופעה של העלמות שיער הגוף. האופנה שסוחפת כרגע את כל העולם היא טיפוח הגוף הגברי שמעודד על ידי בנות או בני הזוג שלהם. במסגרת זו המוני גברים מציפים את מכוני הסרת שיער על מנת להפטר משיער גופם.
לא מדובר כבר רק על הסרת שיער בחזה ובגב אלא הגברים תופסים תעוזה דרומית יותר מאי פעם בעבר ועוברים הסרת שיער לגברים באינפרא אדום באזור המפשעה, בישבן וברגליים.
 
הנשים בארץ הקיצית שלנו שפוטות כבר מזמן ללחץ האופנתי להסיר שיער לצמיתות מאזוריהן המוצנעים, עד לכדי מפשעה ברזילאית המכונה כך משום שהיא מותאמת לחוטיני הברזילאי.
 
כשמסתכלים אחורה על הזמן נוכחים לדעת שהמאמץ ובעיקר הכאב שהיה כרוך בזה ממש לא מתאים לזמן העכשווי, שכן להיום נושא הכאב מאוד משפיע על ההחלטה אם להסיר את השיער.
 
אנו שוכחים לשאול בכלל מה הסיבה לרצון הזה שאנו רצים להסיר והתשובה שזה כבר מעבר לאופנה. גוף חלק הוא כפיה תקשורתית פרסומית והיא מובאת לציבור הרחב כשטיפת מוח לספק את תאוותם של העסקנים הגדולים.
 
הסרת שיער הפכה לדבר שהוא מעבר להיגיון שמאחורי האופנה והיא נחשבת למחלה ממכרת ומדבקת.
 
תתפלאו לשמוע שבקוריאה מבצעים השתלת שיער באזור המפשעה לנשים שהשיער שלהם דליל באזור הזה. שם מאמינים ששיער דליל מביא עין הרע לפוריות המשפחה והן משלמות על כך אפילו אלפיים וחמש מאות דולר.
ואילו בברזיל שעל שמה נקראת המפשעה הברזילאית, מפשעה ללא שיער ערווה כלל נחשבת לחוסר בגרות ולחוסר בשלות.
 
אבל לא תמיד התרבות, האופנה או ההיגיינה הם שגורמים לאנשים לבצע הסרת שיער בישבן או הסרת שיער במפשעה. ישנם מיליוני מוסלמים ברחבי העולם שעושים זאת מסיבות דתיות.
 
בשורה התחתונה אין כל רע באופנה הזאת. ונוכחנו לאורך ההיסטוריה שאנשים שאפו לחלקות וביצעו הסרת שיער.
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים