דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בגב >> הסרת שיער בגב – מספר הטיפולים
 
כשמגיעים לטיפול ישנם על העור זיפים המשמשים כמעין אנטנה לקליטת גלי האינפרא אדום.
גלי האינפרא אדום הם סוג של קרני אור וכשהן באות במגע עם חומר סופח, הן מומרות לחום.
לאחר שהאנטנות (הזיפים) קלטו את גלי האינפרא אדום, החום של הקליטה מתפשט. לאן יש לחום להתפשט? רק לעבר קנה השערה, אל כיוון השורש.
התאים שבונים את השיער הם תאי חלבון ובחום קורה להם, תהליך הדומה למה שעוברת ביצה בחום. החלבון מתקשה ומאבד את תכונותיו. בתוך התאים שנפגעו מהחום, ישנו גרעין המכיל חומר תורשתי (DNA), הגורם לתא להתחלק ולהתרבות. חומר זה נפגע ובכך נמנעת התחלקות של אותו תא שנפגע.
ככל שעושים יותר טיפולים, גורמים להרס של יותר תאים והדבר גורם למחסור בתאים על מנת ליצור את השערה. בתהליך הסרת שיער בגב, לא כל התאים נפגעים ואלה שנשארו ממשיכים להתחלק ולבנות את השיער, לכן אסור לתת להם להתרבות והמבצע לחיסול השורש צריך להמשך, עד לחיסול התא האחרון – אם הוא יישאר, הוא יתחלק ויתחלק ולאחר כחצי שנה כמות התאים שייווצרו מהתא הזה, יהיו מספיקים לבניית שערה עד לפני העור החיצון.
 
אין ממוצע למספר הטיפולים מכיוון שאין אדם נורמטיבי בתחום הסרת שיער לצמיתות. ישנם מטופלים שהם בעלי מוצא זהה, אבל מהורים אחרים. גם איך נוכל להשוות בין שמוליק מקריית שמונה לאח שלו משה שחי באילת. השמש באילת גורמת למשה לייצור ויטמין D המחזק את שורשי השיער, לעומת שמוליק שחי במזג אוויר קריר בהרבה מאשר באילת.
 
אנחנו בני האדם נמנים מבעלי הפרווה ולשיער המכסה את גופינו יש תקופות של נשירה.
מרגע ששערה נפלטת החוצה בתהליך הנשירה, לוקח לשורש כשלושה חודשים לייצר שערה חליפית במקומה. מכיוון שלא כל השיער נושר בבת אחת, אלא לסירוגין, תמיד יש שיער על הגוף.
בכל הגוף יש 6 מחזורים של נשירה, כאשר כל תהליך של מחזור נשירה נמשך כ 28 יום.
על מנת שכל השיער המכסה את גופינו ינשור לפחות פעם אחת, צריך לחכות 6 מחזורים כפול 3 חודשים שלוקח לכל מחזור לצמוח שוב – כלומר 18 חודשים.
 
מכאן אנו למדים שלא מספר הטיפולים גורם להסרת שיער לצמיתות, אלא תקופת הטיפולים שהיא כשנה וחצי.
 
 
יש הנחות לחיילים המשרתים בשירות סדיר הזוכים לתעריף מוזל בכל שעות היום.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים