דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בקרית גת >> הסרת שיער בקרית גת באינפרא אדום – מספר הטיפולים
 

ב הסרת שיער בקרית גת במכון דניש קוסמטיקס נהוג לבצע סדרת טיפולים באופן שונה וחריג מהמקובל במכונים אחרים הנפוצים בתחום, מאחר שב - דניש קוסמטיקס לוקחים בחשבון שהתוצאה המיידית היא החשובה ביותר ללקוחות.
זה מתבטא באופן הזימון לתורים כך שבתחילת סידרת הטיפולים, הטיפולים צפופים יותר ובהמשך המרווחים גדלים ומשתנים בהתאם לאופי והתכונות של המטופלים.
לנוסחא זו הגיע המכון לאחר שבנה טבלה סטטיסטית המבוססת על מעקבים ורישומים ברמה מקצועית גבוהה שנצברה במהלך ניסיון של שנים רבות ועשרות אלפי טיפולים, בשילוב ובהתאמה לתהליכים של המערכת הפיזיולוגית הספציפית של כל מטופל ומטופל.
 
כשהתחילו לבצע בארץ הסרת שיער, פרסמו והבטיחו שתוך עשרה טיפולים אנשים יהיו חלקים, אולם זה היה גימיק שיווקי גרידא, שהלך והתמוסס כשלג בשמש.
מספר הטיפולים אינו ידוע כלל ואי אפשר להבטיח את מספר הטיפולים. מכון שעושה זאת, הוא ללא ספק לא חכם במעט.
 
היה מקרה אחד שמטופלת ביצעה 11 טיפולים וכמעט שסיימה את הטיפולים. באותה תקופה היתה מגיעה לטיפולים כל חודשיים וחצי וכשהייתה מגיעה, ניראה לעין התקדמות מסבירה את הדעת ומשמחת. היא החלה לקחת תרופות וויטמינים מבלי לידע את המכון. המערכות שלה בגוף השתבשו לגמרי והמריצו את צמיחת השיער. לאחר כמה טיפולים, כשהתברר שמשהו משתבש, היא נשאלה אם היא נוטלת תרופה כלשהי. משענתה בחיוב, הומלץ לה להפסיק את הטיפולים, אולם היא התעקשה להמשיך.
הטיפולים שחו נגד הזרם.
היא עשתה 32 טיפולים, הפסיקה את נטילת התרופות ולאחר 5 טיפולים סיימה חלקה לגמרי ומרוצה. אחרי שנתיים הביאה את הבן שלה. חייל בשירות סדיר.
 
מקרה נוסף, הפוך לגמרי. בחורה בגיל ארבעים ושלוש. אם חד הורית לילד. בעלת עיניים כחולות גדולות ושיער שטיני, במקור מדנמרק. חולת ריקודי עם בטירוף (ספורט מעלה את רמת ההורמון הגברי טסטוסטרון שמגביר את צמיחת השיער). היא התחילה את הטיפולים למרות שהוסבר לה שהשיער שלה בהיר ואינו אידיאלי לטיפול. ניסינו שני טיפולים והוחלט שהיא תמשיך כשהיא יודעת מראש שתצטרך לעשות מספר טיפולים מעל המקובל.
היא סיימה את הטיפולים לאחר שישה טיפולים ושלחה למכון את הבת של החבר שלה.
 
כמו שבתהליכי התפתחותם של התינוקות יש קצב משלהם והם הופכים לילדים לאחר שמונה עשר חודשים ולהתפתחותו של האדם ישנה התקדמות קבועה משלה, כן גם לגבי צמיחתן והתפתחותן של השערות.
 
המגמה והמטרה ב הסרת שיער היא לפגוע ולהמית את השורש ולא כפי שרבים סבורים שהמטרה היא לפגוע בשערה. במקרה של הסרת שיער באינפרא אדום (שכוללת את שיטת ה IPL ואת שיטת הלייזר), "מנצלים" את  השערה ומשתמשים בה לצורך הולכת החום לשורש.
מכיוון ששורש השערה מקובע מתחת לעור, לא ניתן להגיע אליו, אלא על ידי ניצול הפיגמנט הקיים על קנה השערה.
קרני אינפרא אדום ננעלות באופן אוטומטי ונבלעות בצבע השחור בצורה מצוינת. ולעומת זאת אינן נקלטות כלל צבע הלבן שמחזיר מידי את קרן האינפרא אדום. וזאת הסיבה שאנשים שנוהגים לגלוש בסקי שלג, מחויבים להרכיב משקפי שמש כמגן היות והם מסתנוורים משבירתם של קרני האינפרא האדום על פני השלג הלבן.
הצבע הכהה משמש מקור עיקרי לספיחת החום של האינפרא אדום בטיפולי הסרת שיער והוא חשוב ביותר ומשפיע על הצלחתו של הטיפול.
 
טיפולים של הסרת שיער באינפרא אדום מתבצעים באופן הבא:
 
(לצורך המחשה נתתי שם לשערות)
 
מכיוון שהאדם נכלל ממשפחת בעלי החיים, מתחוללים בו תהליכים של תחלופת שיער קבועה ותמידית המכונה "נשירה".
 
השערות מאיה, מעיין ואורן נשרו בדיוק באותו היום שהתחלתם את סידרת הטיפולים.
בשעת הטיפול, השורשים של מאיה, מעיין ואורן לא קיבלו טיפול. למה? -  מכיוון שהשורש שלהם לא היה מחובר לקנה שיוצא אל פני האור. כלומר, לא היו להם שערות אנטנות עם צבע כהה שתקלוטנה את קרני אינפרא אדום.
 
כעבור שלושה חודשים, השערות מאיה, מעיין ואורן יצאו אל פני העור ועכשיו הן תוכלנה לקבל את הטיפול הראשון שלהן.
בנוסף לכך, בכל יום במשך שלושת החודשים שמאיה, מעיין ואורן לא היו, נשרו להן עוד אלפי שערות לסירוגין.
כך קורה תהליך שחוזר על עצמו כל שלושה חודשים - צצות להן במחזוריות קבוצות שונות של שערות בשמות אחרים.
במשך הזמן לאורך תקופה של שמונה עשר חודשים לפחות, בכל מחזור כזה, כמות השערות בכל קבוצה  הולכת ופוחתת, עד לקבלת קרחות או קבלת שיער בהיר יותר ודק יותר.
 
לא ניתן לבצע הסרת שיער לצמיתות בתקופה של שמונה עשר חודש ולקבלת קרחות תמידית יש להמשיך בטיפולים עד השמדת כל שורשי השיער הבהיר והדק שנותר.
 
מעטים הם המכשירים הקיימים בעולם שיכולים לעבוד ולהשפיע על שיער בהיר ודק, אבל ישנו כלל ברור ויציב אחד שאומר: כל עוד ששערות נשרפות, קיימת השפעה של המכשיר על השורשים.
 
רובם של המטופלים מסיימים בנקודה זו ועוברים לטיפול משמר.

 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים