דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> כתבות וסיפורים >> הסרת שיער ב IPL לחיילות
 
הטלפון צלצל ואני מיהרתי להרים את השפופרת.
מצידו השני של הקו, נשמע קול צעיר ונשי.
"שלום, אני ליאן ואני רוצה להזמין תור"
"איך הגעת אלי ? " שאלתי.
"דרך האינטרנט" השיבה.
"איזה טיפולי הסרת שיער את מעוניינת לעשות ? " שאלתי.
"בית שחי ומפשעה" ענתה והמשיכה בשאלה "כמה זה עולה וכמה טיפולי הסרת שיער אני צריכה לעשות ? "
"המחיר לבית שחי ומפשעה ביחד, הוא 90 ₪ ומספר הטיפולים תלוי בגיל שלך, בגוון השערה, במצב ההורמונאלי ובעוד פרמטרים אחרים, אבל תקופת הטיפולים צריכה להיות לפחות שנה, כי אם מפסיקים קודם, השיער עלול לחזור לצמיחה" עניתי.
 
לאחר הסברים נוספים, קבעתי לה תור לשבוע הבא.
לאחר מספר ימים, המועד לפגישה הגיע ואני המתנתי לה במשרד. זמזום האינטרקום הקפיץ אותי וקמתי לפתוח לה את הדלת. מולי עמדה נערה שנראתה לי כבת שמונה עשרה בערך והדבר הראשון שעיני נאחזו בהן, היה גוון צבע שערה החלק והבהיר.
 
"את ליאן" ? שאלתי והיא הנהנה בחיוב. "בואי תכנסי בבקשה" אמרתי והצבעתי לה עם היד על כיוון ההליכה לעבר המשרד.
ליאן התיישבה על הכסא שלידי ושילבה את כפות ידיה זו בזו בחוזקה ונראתה מתוחה.
 
"שלום, קוראים לי דניאלה ואני שמחה להכיר אותך. בת כמה את ליאן ? " שאלתי.
"בת שבע עשרה וחצי" ענתה לי.
 
פתחתי בנושא שמאוד מעניין את רוב המטופלים שלי, "טוב, אז לפי גילך הצעיר, אני מודיעה לך כבר עכשיו, שאת תצטרכי לעשות מספר לא קטן של טיפולי הסרת שיער, עד לאיזון ההתפתחות ההורמונאלית שלך, שיכול להמשך אפילו כשנתיים ובגלל צבע שערך הבהיר לא אוכל להבטיח לך את מספר הטיפולים. קודם כל, את ארבעת הטיפולים הראשונים תצטרכי לבצע אחת לשבוע ואם נראה השפעה על השערה, אז נוכל להמשיך הלאה. במידה ולא תהיה השפעה, נעצור את הטיפול ונפרד, אבל זהו שלב ראשוני של מטופלים בעלי שיער בהיר שחייבים לעבור".
 
סיימנו את ההרשמה והתשלום וקמנו שתינו לקליניקת הטיפולים. ליאן התארגנה ונשכבה על מיטת הטיפולים, כולה מכווצת ממה שעומד לקרא לה. הנחתי את ידי על מצחה ופיזרתי את שערה מחוץ לשולי המטה.
 
"בהבזק אור הראשון את תיבהלי, אבל אח"כ תראי שזה לא כואב. מוכנה ? " שאלתי.
"בסדר" קצר וחלשלוש השיבה לי.
 
הנחתי את הראש של מכשיר דרמו פלאש על עורה והמכשיר פלט את ההבזק. בחנתי דרך הלופה את התגובה של השערות שלה. ראיתי שהשערות הסתלסלו לתלתלים זעירים וצבעם הפך מבלונד לחום בהיר. חייכתי לעצמי בשביעות רצון מהתוצאה ואמרתי לליאן שיתכן שתהיה לה הפתעה וכמות הטיפולים, לפי המצב שאני רואה לא כל כך נורא.
הטיפול נמשך שבע דקות וליאן מיהרה להתלבש. ליוויתי אותה לדלת היציאה וקיוויתי ששתינו נהיה מרוצות מהתוצאה של הטיפול.
 
ליאן התמידה להגיעה לטיפולי הסרת שיער בזמנים שקבעתי לה. היא סיפרה לי באחד מהטיפולים שסבלה מאוד כשאמא שלה היתה מסירה לה את השיער בשעווה, עד שהשתכנעה לשלוח אותה אלי. עם הזמן התחלתי להגדיל את הרווח בין המפגשים וליאן היתה מאושרת על שהקדימה לבוא אלי.
 
עברו מספר חודשים וליאן הודיעה לי שהיא מתגייסת לצבא והיא חוששת שלא תוכל להגיעה לטיפולים הקבועים שלנו. הרגעתי אותה שהיא לא החיילת הראשונה שלי ודווקא חיילות מאוד צריכות את טיפולי הסרת השיער יותר מבחורות אחרות, בגלל שכשהן מגיעות הביתה לסוף שבוע, אין להן זמן לגילוח וכשמתחילים את הטיפולים לפני הצבא, עד שמתגייסים, אין כמעט צמיחה וזה מקל מאוד על השירות הצבאי.
 
ליאן שלחה לי חברות שהכירה בצבא שגרות בסביבת רעננה, שבה קיים המכון שלי וגם חברה אחת שמגיעה מרמת גן.
עברה שנה וחצי מאז שליאן התחילה את טיפולי הסרת שיער ב IPL ואני בעצמי מופתעת מהקרחות שנחשפות על עורה. בכל פעם שליאן מגיעה, היא מצהירה בשמחה שהיא כבר לא מתגלחת יותר וזה כמובן עושה לי את כל היום.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים