דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בפטמות
הסרת שיער בפטמות          
 
אזור החזה בגוף האישה הוא בעל חשיבות מינית ומהווה אצלה את סמל הנשיות. החזה של האישה נתפס אצל הגברים כאלמנט מושך ומגרה. לא בכדי נשים מטפחות את עיצוב החזה שלהן ומשקיעות כסף רב להגדלת חזה, או להקטנת חזה. כתוצאה מהנקות שלאחר הלידות וכן גם ממשקל החזה הגדול, שריר החזה נחלש מהעומס והחזה מקבל מראה של חזה נפול וברוב המקרים שלאחר לידה, נוצר גם שיעור יתר.
שיעור יתר בחזה, היא תופעה שאין שליטה עליה והיא מופיעה כתוצאה משינוי הורמונאלי.
לרוב, שיעור היתר מופיע סביב הפטמות ומוריד מערך "הנשיות" של חזה חלק וזקוף.
 
ישנן נשים ששיעור היתר גורם להן לירידה בביטחון העצמי והן נמנעות מלחשוף את החזה שלהן בפני הגבר. את השיער על החזה מרגישים פחות במישוש הידיים, אולם מרגישים מאוד במגע עם הלשון ולכן הרבה נשים בעלות שיער על החזה, מגלחות אותו כהכנה לקראת מגע מיני.
גילוח השיער רק מחמיר את הבעיה ויוצר שיער עבה וזיפי ורצוי שמי שעוד לא גילחה שתמנע מלגלח אותו, כי מי שעשתה את הצעד הזה, אין דרך נסיגה וככל שמגלחים, מחזקים את שורשי השיער. לזה נאמר: "אליה וקוץ בא" – כלומר, דבר שיש בו טוב בכללו, אולם קיים בו חיסרון די מטריד. אגב, התחזקות השיער שלאחר הגילוח, נכונה לכל האזורים בגוף.
 
הפתרון האידיאלי לתופעת שיעור יתר, הוא המתת השורש וניתן לבצע זאת, רק על ידי הסרת שיער בפטמות. בתהליך זה מקבלים תוצאה מהירה מאוד הנראית לעין, אולם מצב שלא רואים שהשיער גדל, אינו בהכרח שהשורש הומת ולכן יש להמשיך את הטיפולים, עד שתעבור תקופה של שנה וחצי לפחות. רבים ביצעו במכונים אחרים הסרת שיער לצמיתות באזורים שונים, אך השיער חזר לגדול וזאת מכיוון שחשבו שאם הצמיחה אינה נראית לעין, הם סיימו את הטיפולים.
אינדיקציה נכונה להוכחה שהשיער לא יגדל בעתיד, היא סגירת הנקבובית, דרכה השערה עברה.

למעשה ההגדרה "הסרת שיער" אינה במקומה וההגדרה שגויה. נכון לומר "הסרת שורש".
 
במכון דניש קוסמטיקס, המתמחה בהסרת שיער לצמיתות, סיימו בשביעות רצון כבר אלפי מטופלים את הטיפולים. הביקוש בקרב נשים לבצע הסרת שיער בפטמות, רק הולך וגדל.
עלות הטיפולים במכון היא הנמוכה ביותר שתמצאו בתחום הסרת שיער ונכון להיום (10.08.2014), עלות טיפול בודד של הסרת שיער בפטמות הוא 70 ₪ בלבד.
הקדמנה לבצע את הטיפול, כל עוד המחיר נמוך.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 
 
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים