דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בלייזר >> הסרת שיער בלייזר - האם היא מתאימה לך
 

 

פרט לשיטת הסרת שיער בלייזר קיימת הסרת שיער ב IPL שמשמשת רבים ורבות מאיתנו. שתי השיטות הללו פועלות באינפרא אדום, אולם אף אחד לא יכול לערער על יעילותה, מהירותה והאפקטיביות המיידית של השיטה ב IPL . IPL היא שיטה העובדת על הבזק אור עוצמתי והפירוש של אותיות הקיצור הוא I = INTENSE, P = PULSE, L = LIGHT
 
בטיפולי הסרת שיער באינפרא אדום בשיטת IPL , הבזק האור הוא בטווח רחב ולכן מכסה שטח גדול יותר. עוצמת החום מתחלקת על פיזור שטח גדול יותר ולכן חלוקת הכאב מתפזרת גם היא ומכיוון שזהו המצב השיטה הזו אינה מכאיבה ונקראת הסרת שיער ללא כאבים.
כמות הקרניים היא באורכי גל שונים ולכן נקראת קרינה פוליכרומאטית – קרינה רב גוונית
 
בהשוואה ל IPL שיטת הסרת שיער בלייזר היא חזקה הרבה יותר. מכיוון שהיא בעלת אורך גל אחד של אינפרא אדום, היא ממוקדת יותר. השיטה היא בעלת גוון אחד של אינפרא אדום ולכן נקראת קרינה מונוכרומטית – קרינה חד גוונית. השיטה הזו פועלת על אזורים קטנים ולכן גם הטיפולים אורכים יותר זמן.
בגלל ששיטה זו חזקה היא מכאיבה מאוד וקשה לעמוד בכאב ובסבל, על כן ישנה הכנה קדם טיפולית שבה האזור נמרח במשחה מאלחשת המרדימה את מערכת העצבים באופן זמני.
הרדמה זו עלולה להיות מסוכנת בגלל שהמטופל אינו מרגיש אם נגרם לו נזק והמטפל עצמו אינו יכול לדעת שהוא ממשיך לעשות למטופל נזק. ורק לאחר שהאלחוש פג, הכאב מתחיל להשפיע ומסתבר שכבר מאוחר מדי.
אם מחברים את זמן ההמתנה לגילוח קדם טיפולי ואת זמן ההמתנה למריחת המשחה המאלחשת ואת זמן הטיפול, יוצא שבשורה התחתונה מבזבזים כחצי יום עבודה.
 
אם יש לכם מטרה לצאת חלקים מהעניין בשתי המשמעויות, קחו בחשבון אם קיימת גם נקודת יציאה, ללא נזק כספי בהסרת שיער בלייזר. במקרים רבים לאחר שמסרתם את כרטיס האשראי, לא תוכלו לחזור בכם ואפילו אין אפשרות להעביר את העסקה לחבר אחר.
 
אנשים מחפשים דרכים לחיים קלים יותר ומהנים והפתרון האידיאלי הוא להעלים את השיער באזורים לא רצויים. אם תעשו זאת בשיטת IPL תקבלו תוצאה משביעת רצון תוך חודש ואילו בהסרת שיער בלייזר הטיפולים נמרחים גם לתקופה של חמש שנים.
לקוחות בהסרת שיער בלייזר מספרים שאמרו להם שבשביל לקבוע תור יש להתקשר כמה חודשים אחרי הטיפול ושכשהם מנסים להתקשר למכון על מנת לקבוע תור, לא עונים לטלפון וגם כשעונים המועד שנקבע הוא לעוד כמה חודשים, כך יוצא שעושים שלושה או ארבעה טיפולים בשנה ובקושי רואים אור בקצה המנהרה.
 
 
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 

כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 

 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים