דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בגב >> הסרת שיער בגב - איך זה עובד
 
אם הגעתם לדף זה, הגעתם למקום הנכון בו תוכלו לקבל הסבר מפורט על מהלך הטיפול.
שמי דניאלה ואני בעלת העסק. מזה שנים רבות אני מבצעת טיפולים להסרת שיער לצמיתות ומאחורי כבר עשרות אלפי טיפולים. ישנם טיפולים ששטח האזור קטן, כמו הסרת שיער בין הגבות והשרת שיער בפנים ולכן זמן הטיפול קצר ונמשך כדקה וישנם טיפולים שאזור הטיפול בעל שטח נרחב, כמו הגב וזמן הטיפול אורך בין חצי שעה לשלושת רבעי השעה בהתאם לנפח הגוף.
האזור ששטחו הרחב ביותר בגוף, הוא אזור הרגליים.
 
הטיפול בגברים בתחום הסרת שיער, שונה מהטיפול אצל הנשים עקב עוביין של השערות. בגלל שהשיער אצל הגברים עבה יותר וגם צמיחתו מהירה יותר מאצל הנשים, נושא הגילוח שונה.
בעבר, הגברים לא היו רגילים לגלח את שיערם, או למרוט אותו בשעווה ולכן הם אינם מיומנים כמו הנשים.
אני נמנעת ככל שאפשר מלדרוש מהגברים לגלח את שיערם בסכין גילוח, מפני שהדבר גורם להם לרוב להופעת פצעונים. הגילוח בסכין שלעצמו גורם לקילוף עדין של שכבת התאים המכסה את העור. לשכבת התאים הזו יש משמעות ותפקיד נכבד ולכן פעולת הגילוח גורמת בגוף לבצע פקודה להאצת תאים חדשים במקומם של התאים שהוסרו על ידי הסכין. מכיוון שהתאים הבונים את השיער, הם אותם התאים שבונים את העור, פעולת הגילוח מאיצה גם את צמיחת השיער ומחזקת את שורשי השיער.
 
מי שמתכוון לבצע הסרת שיער בגב, צריך להתארגן ולרכוש מכונת תספורת, כזו שנמצאת במספרות. מכונת התספורת אינה מסירה תאים והיא מכסחת את השיער בגובה הנקבע מראש.
בהסרת שיער לצמיתות, המתבצעת ב IPL, צריכים לגלח את השיער לגובה של לכל היותר 1 מ"מ.
את הגילוח צריכם לבצע ביום הטיפול, או ערב קודם.
חשוב מאוד לדעת שעל העור ישנן שאריות של זיעה, נוזלים ושומנים שהופרשו במשך היום ולכן מומלץ לעשות את הגילוח לאחר המקלחת ולא לפניה, כפי שרובכם רגילים.
אם תבצעו את הגילוח לאחר המקלחת השיער הגזום לא ידבק לעור הנקי משומן וכל שתצטרכו לעשות אחרי הגילוח היא מקלחת קלה, או לעבור עם מגבת בטיפוף קל על האזור להשלת השיער המונח.
 
טיפ: לאחר המקלחת, על עור יבש, מומלץ לפדר מעט את האזור המיועד לגילוח בטלק תינוקות.
 
 
המכון יוזם הנחות לחיילים המשרתים בשירות סדיר וזוכים לתעריף מוזל בכל שעות היום.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים