דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער מכשירים >> מכשיר להסרת שיער ביתי - HPL
 

 

הטכנולוגיות, או השיטות להסרת שיער ב IPL או בלייזר הן השיטות המקצועיות ביותר להסרת שיער והן מתבצעות בקרני אינפרא אדום. הגענו למצב סטטי שאין שינויים ואין חידושים בתחום הסרת שיער לצמיתות. על מנת לעשות כסף, צריך ליצור מוצר חדש ולשווק אותו מהר, לפני שהתגובות על יכולות המכשיר תפורסמנה בפייסבוק, או ברשת אחרת. והנה, השינוי החדשני יצא לאור והחלו להפיץ אותו בשיווק אגרסיבי בשוק מכשירי הסרת שיער ביתיים. המכשירים צריכים להיות בעלי "שם כל שהוא" בכדי לשווק אותם ושם מוכר נתפס יותר ונותן הרגשה שהמכשיר בעל אמינות גבוהה יותר. לצורך כך, מה עשו? הורידו את האות I מה IPL ושמו במקומה H. האות H מהווה את הקיצור של HOME. הסרת שיער ב HPLHOME PULSED LIGHT = הבזק אור ביתי.
 
החברה היצרנית של המכשיר ™Silk’n SensEpil, טוענת שהמכשיר בגרסה הביתית הוא ללא כאבים ובמקביל היא טוענת שהמכשיר נותן את אותה העוצמה של המכשירים התעשייתיים. הייתכן דבר והיפוכו? אם המכשיר מפיק עוצמת חום זהה למכשירים התעשייתיים, אז הוא לא בתקן של מכשיר ביתי ולכן אי אפשר להגדיר מכשיר ביתי עם שתי תכונות סותרות. כשהמכשיר חזק, הוא עוצמתי והשיטה IPL פירושה INTENSE PULSE LIGHT = הבזק אור עוצמתי, ואכן כשמו כן הוא ולכן עוצמה יש רק במכשירים התעשייתיים. עוצמה זו כשלעצמה, היא זו שמביאה להצלחה בטיפולי הסרת שיער לצמיתות.
 
אם אתם מתכוונים לרכוש מכשיר להסרת שיער ביתי, חשוב שתדעו שהוא אינו מספיק טוב לבצע אפילו טיפול אחד ל הסרת שיער ברגליים וטיפול זה, כמו גם באזורים אחרים, יהיה באיכות הנמוכה בהרבה ממכשיר מקצועי. מה שעוד צריך לקחת בחשבון הוא נושא עלות הראשים המתכלים בשימוש.
בתוך הראשים מותקנות נורות שמסוגלות לבצע מספר פולסים מוגבל. ככל שמשתמשים יותר ויותר במספר הפולסים, רמת ההשפעה הולכת ופוחתת ולכן בתחילת הטיפולים, ההשפעה תהיה גדולה ולאחריה, לאחר שימוש של כ 50% ממספר הפולסים המוגדר במכשיר, ההשפעה תהיה נמוכה מאוד. ב HPL המכשיר מספק עד 750 פולסים לכל היותר.
 
לעומת HPL, מכשיר מקצועי כמו דרמו פלאש, שהוא אחד המכשירים הטובים בעולם, אם לא הטוב ביותר, מסוגל לבצע 100,000 פולסים. ועלותו מגיעה למאה אלף ₪  ויותר, תלוי בסוג המכשיר.
רק לאחר שרוכשים מכשיר להסרת שיער ביתי, נוכחים לדעת שעלותם של הטיפולים בו גבוהה בהרבה מעלותם במכוני הסרת שיער.
 
מכשיר HPL מכונה גם בשם Silk’n ועלותו 1,970 ₪ - נכון ל 12.06.11. מכשיר זה מסופק עם ראש שמכסה אזור של 6 סמ"ר ומיועד ל 750 פולסים בלבד, בעוד שמכשיר DERMO FLASH שהוא מכשיר להסרת שיער תעשייתי ישראלי, בעל ראש שמכסה 19 סמ"ר ומיועד ל 100,000 פולסים.
 
אז.... שלא יעבדו עליכם!!!!!
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים