דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בבית שחי >> הסרת שיער בבית שחי ב 20 ₪ בלבד
 
למרות שאנו מתלבשים קצר ואוורירי בקיץ ונחשפים יותר לשמש, זו העונה שטיפולי הסרת שיער בבית השחי תופסת נתח גדול יותר מטיפולי הסרת שיער בבית שחי בתקופת החורף. חם מאוד וצריך להקל על הגוף בקירור המערכות הפנימיות המתפקדות מכנית ומתחממות.
בתקופת הקיץ, רבים מאיתנו הולכים עם גופיות, או עם חולצות קצרות שרוול. אנו מבצעים פעולות עם הידיים, כשאחת מהפעולות היא הרמת הידיים למעלה, כשרוצים להניח משהו על מדף, לפתוח ארון, לסרק את השיער, לנופף לשלום וכדומה. בביצוע פעולה שכזאת, נחשפים לעיני בתי השחי ולכן אנו מקפידים שלא לצאת מהבית לפני שפעלנו להסתיר דברים מביכים.
 
כשמדובר על נשים, הן דואגות להתגלח יומיום, או למרוט את השיער עם שעווה, אחת לתקופה, כאשר הן חייבות לתת אורך אופטימאלי של שיער לאחיזת השעווה ולכן נאלצות להסתיר את בית השחי עד ליום המריטה ודואגות לשים חומרי ריח ומנטרלים המונעים הפרשת זיעה.
 
וכשמדובר בגברים, ישנם כאלה שגם שידיהם שמוטות לצדדים, השיער מבצבץ מבית השחי ומה גם, שאצלם כמות הזיעה גבוהה יותר מאשר אצל נשים ולכן הם דואגים לשים לאחר מקלחת דאודורנטים מנטרלי זיעה בדרגת אחוז גבוהה שמכילים חומרי בישום.
 
גם אצל נשים וגם אצל גברים השיער בבית השחי הוא לא אסתטי, אולם משום מה, רק הנשים מבצעות הסרת שיער בבית השחי. אבל לאחרונה, ישנם גברים שמעיזים לבצע הסרת שיער באזור זה, או דילול שיער בבית השחי. בדרך כלל רובם מגיעים מתחום הספורט המתעמל בחדרי הכושר, הם עברו כבר הסרת שיער בפלג גופם העליון וכהשלמה למראה האסתטי, הם מוסיפים גם את בית השחי. הדבר אינו ניראה נשי מכיוון שרובם בעלי גוף בריא ומצ'ואיסטי.
בתאריך 15.02.2011 יצא מכון דניש קוסמטיקס במבצע חסר תקדים להסרת שיער באזורים שונים בגוף במחיר של 20 ₪ בלבד לטיפול בודד. לקוחות שהגיעו בתקופת המבצע וראו תוצאות מהירות להעלמת השיער החלו לבצע הסרת שיער גם באזורים אחרים.
 
הסרת שיער בבית השחי גורמת לנקבוביות שהכילו בעבר שיער, להסגר ולהיאטם. לאחר אטימתן של הנקבוביות, כתוצאה מחוסר שימוש ומחוסר פעילות, חלה ירידה משמעותית בכמות הזיעה המופרשת על ידי הגוף לאזור זה.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 
 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים