דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> תווית נגד >> הסרת שיער בקרקפת בגלל תסרוקות נשים
 
הסרת שיער והקרחה בקרקפת נגרמת לנשים רבות עקב מתיחת השיער לאחור, הנובע מהרגל קבוע והתוצאה שתהיינה קרחות בעתיד.
ללא מודע, ישנן נשים שנוטות להרים את שיער ראשן ולחבור אותן על ידי גומייה, או סיכת מסרק.
כאשר מבצעים את אותה הפעולה מידי יום, הדבר מתיש את שורש השערה ויוצר עם השנים מראה של מצח גבוה וארוך ואף לדילול שיער בכל אזורי הקרקפת.
 
לנשים קצרות קומה, הרמת השיער ואסיפתו לקוקו, גורמת למראה יותר גבוה, בפרט אם יש להן צוואר ארוך. גם לנשים מלאות, הופעה של שיער אסוף נותן, כביכול, גובה ומצר את גזרת הגוף הנוצרת מהשלייה אופטית.
 
כמו כן סירוק שיער ארוך במסרק, או במברשת גורם לקריעת השערות ואפשר לראות את כמות השיער שנכלא במסרק ובמברשת. מובן אומנם כי אחוז קטן מהשערות האלו מהוות שיער שנשר באופן טבעי, אבל רובן הוסרו כתוצאה שנגרמה מקריעת שיער מההברשה או מהסרוק.
 
עקב פגעי מזג האוויר, בפרט במדינתנו החמה והשימוש בחומרי טואלטיקה נפגם השיער, הוא מתייבש ומאבד את הברק הטבעי שלו. מאוד חשוב לציין שמרביתן של הנשים בארץ משתמשות בחומרים שמאוד נעימים למגע ומריחים טוב, אבל באותו היחס ואולי אף יותר, הם מזיקים.
 
חומרים שנמצאים בשמפו ובמרככי שיער, כמו סודיום לאוריל סולפט וסודיום לאוריט סולפט, שבתעשייה משתמשים בהם לשטיפת רצפות ולשטיפת מנועים ובשטיפת מכוניות, פוגמים בשורשי השיער וגורמים להתקרחות. חומרים אלו, לאחר היספגותם בעור, נשארים בעור כחמישה ימים.
 
פטרוליום הוא חומר המופק מנפט ומשמש כחומר סיכה וידוע במספר שמות כגון: סיליקון, פרפין ושמן מינראלי. חומר זה נמצא בשימוש במרככי שיער לצורך שמירת הלחות, אבל הוא מגביל את יכולתו של העור לתפקד וגורם לנשירת שיער.
מצד אחד הוא שומר על לחות השיער ומעניק לו ברק ומצד שני מייבש אותו וגורם לתלות בשימוש כמו חתונה קתולית.
 
חומר נוסף שיצא כבר מהתקן, אבל ניתן למצוא אותו בשוק מכמויות מזעריות ושמשתמשים בו כחומר לחות המצוי במוצרי הקוסמטיקה והטואלטיקה כמו: שמפו, מרכך שיער, צבעי שיער, קרמים, סבונים, מקציפים, סבוני כלים ועוד נקרא דיאטאנולאמין ובקיצור DEA שהוא חומר מסרטן. בדרך כלל החשיפה לחומר הזה, היא דרך רקמת העור. על פי בדיקות מעבדה שתיית 20 גרם של חומר זה גורמת למוות.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים