דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער ללא כאבים
הסרת שיער ללא כאבים          
 

 

סיפור עצוב שכדאי לכם לדעת לפני הסרת שיער ללא כאבים.
מתקשרת אלי בטי מכפר סבא והיא מעוניינת לעשות לבת שלה בת השמונה טיפולי הסרת שיער בשוקיים בלבד. היא הגיעה אלי לאחר שחיפשה מקום שיתאים לתקציב שלה, מאחר שבתה עוד לפני גיל ההתבגרות ותצטרך לשלם עבור מספר טיפולים לא מבוטל.
הסרת שיער בלייזר ירדה מהפרק באופן מידי בגלל שהיא שיטה שמכאיבה מאוד ואינה מתאימה לילדות. היא מצאה מכון באזור תעשיה ברעננה, שם ביצעו לה ניסיון נקודתי באחת מהשוקיים.
טרם הניסוי, הילדה גולחה, בו במקום, באזור הניסוי עם סכין גילוח.
הניסיון שבוצע היה עם ראש המיועד לאברים גדולים ולכן שטח הכיסוי של פולס בודד, מכסה כ 10 סנטימטר מרובעים. הניסוי לא צלח והכאיב מאוד לילדה. כתוצאה מכך החליפה המטפלת את הראש הגדול של המכשיר לראש קטן המיועד לבצע טיפולי הסרת שיער באזורים קטנים, כגון שפם, עפעפיים וכדומה וראה זה פלא, הניסוי צלח ובכלל לא הכאיב לילדה.
מה שבטי והילדה שלה המסכנות לא ידעו זה, שאין המכון מתכוון לעבוד כלל עם אותו ראש קטן ששימש את הניסוי באופן מעשי, בהמשך טיפולי הסרת שיער שיבצעו על הבת בעתיד.
 
יש לציין שבראשים הקטנים משתמשים לאזורים קטנים ורגישים במיוחד ולכן הנורות שבראשים ממוקמות רחוק יותר מהעור ובכך החום מורחק בהתאם והדבר גורם לטמפרטורה נמוכה באזור המטופל. אולם, מאחר וראשים קטנים מכסים שטחים קטנים, לא משתלם לעסק לעבוד איתם על אזורים נרחבים וזאת בגלל שמשך זמן הטיפול יהיה ארוך וגם עקב מספרם הרב של הפולסים שהאזורים הגדולים צורכים וההוצאות העיקריות שהעסקים בתחום הסרת שיער מוציאים הן בעבור מחירי הפולסים.
 
הראש שהוחלף מגדול לקטן, היה ללכוד עוד לקוחה והדבר מכעיס אותי מאוד, כי אני יודעת ומכירה את הטריק הזה כשהייתי בצידו השני של המתרס, כשהייתי בעצמי לקוחה, לפני שנים רבות וגם עלי עשו את אותו התרגיל. לאחר ששילמתי מראש את כל הסכום, לא יכולתי לחזור בי ובפרט שעברתי ניסוי ובדיקה לפני כן על מנת לבדוק אם אני מסוגלת לעמוד בפני כאבים.
בטיפולים שעברתי לאחר מכן סבלתי מאוד והעסק טען כל העת שזה אותה העוצמה שהם ניסו עלי וזה כואב לי בגלל שאולי מצבי ההורמונאלי השתנה מאז. אני הפסקתי את הטיפולים בגלל שלא יכולתי לעמוד בכאב ונפרדתי מכספי בעצב ובבכי.
רק לאחר שהתחלתי לעבוד בתחום, הבנתי את הטריק שמוכר לרוב המטפלים והמשווקים.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים