דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בקרית גת >> הסרת שיער בקרית גת – מחירון באתר
 

הסרת שיער בקרית גת במכון מקצועי ובשירות שאין מתחרים לו."כבר אמרו את זה קודם" אמרה אישה אחת ממרכז הארץ, אבל כשהגיעה למכון דניש קוסמטיקס, נוכחה לדעת עד כמה המשפט הזה נכון.
אנשים חושבים שקרית גת היא עיירת פיתוח, נידחת ולא מחוברת שאין בה עשירים ומסיקים מסקנות שמחירי הסרת שיער בה גבוהים בגלל שאין ברירה, אין מספיק מתחרים ולכן, מאלצים את התושבים לשלם.
אז הבה ונחדש לכם, בקרית גת קיימת אוכלוסיה מגוונת ויש בה חלק נכבד של אנשים אמידים בעלי סוציו אקונומי בינוני ומעלה. בעשור האחרון, העיר עברה מהפך גדול. הוקמו בה שכונות חדשות בעלי בתים צמודי קרקע ובניינים רבי קומות. אוכלוסיה גדולה עברה מאזור המרכז לקרית גת והוקמו בה רשתות מסחר בתחום המזון, ההלבשה ונפתחו בה מרכזי קניות שאינן נופלות מאזורי המרכז. צביון העיר השתנה ללא היכר.
 
בקרית גת במכון דניש קוסמטיקס אפשר למצוא הסרת שיער באינפרא אדום במחיר הזול ביותר, אליו נוהרים המונים מכל רחבי הארץ, מאזור השרון, מתל אביב רבתי, מירושלים, מבאר שבע והסביבה ואפילו מחיפה ועכו וזאת עקב ההיבט המקצועי, היחס והמחיר.
 
למה צריך לעשות הסרת שיער? בגלל שאנשים לא אוהבים להתעסק בגילוח ובשעווה שמצריכים התעסקות תכופה וקבועה. גילוח מבצעים בתכיפות גבוהה והשיער צומח זיפי ולא נעים למגע ואילו הסרת שיער בשעווה מצריכה להאריך את השיער למידת אורך שמאלצת להסתיר ולהימנע מלחשוף את האברים בתקופה הזו. אז מה נכון לעשות אם לא הסרת שיער לצמיתות!
רק מי מאלו שכבר התחילו את הטיפולים יודעים עד כמה שאיכות החיים משתנה ועולה. מהנטל שהטריד בעיסוק הזה, יורדת לה אבן מכבידה והחיים משתנים מקצה לקצה.
 
בדניש קוסמטיקס מבצעים הסרת שיער במכשיר דרמו פלאש הטוב ביותר בעולם מסוגו.
רבים הם המכשירים המשתמשים ב הסרת שיער בשיטת IPL ,שהיא ושיטת הסרת שיער בלייזר הן השיטות היחידות בעולם המשתמשות בקרני אינפרא אדום. בשוק העולמי לרוב, אין מזכירים כלל את שמות מכשירי הלייזר, כי אף לקוח לא מתכוון לקנות מכשיר לייזר שעולה מאות אלפי שקלים, אלא רק את שמות המכשירים ל הסרת שיער ב IPL. כל השמות המוזכרים בכל הפרסומות הם שמות של מכשירים ולא של שיטות. לעיתים מכנים את שיטת IPL , לייזר רך. אין דבר כזה לייזר רך, ללייזר יש טווח קרניים קבוע שנתנו לו כשהמציאו אותו.
 
הידעתם שמדינת ישראל היא המדינה שמייצרת את רוב ה מכשירים להסרת שיער הקיימים בעולם ? וכי הטכנולוגיה ה "יהודית" היא מבין הגבוהות בעולם ?
מכשיר הדרמו פלאש מיוצר על ידי חברת מד אופ הישראלית שיושבת בצור יגאל ברחוב הבזלת 2  באזור התעשיה מצפה ספיר.
למכשיר הוצא פטנט והוא כמובן קיים אך ורק במכשירי מד אופ. הפטנט נקרא NCPL שנולד עקב חיפוש פתרון למניעת הכאבים שהמכשירים ה "אחרים" גורמים בגלל שהעדשה שלהם נוגעת ישירות בעור המטופל, מצב שמצריך שימוש בתוספת ג'ל קירור, או בקירור כלשהו אחר.
הסרת שיער בפטנט NCPL עובדת במכשירי מד אופ ל הסרת שיער ב IPL והיא אינה צריכה להיעזר בחומרי קירור כלל משום שהעדשה לא נוגעת באופן ישיר בעור המטופלים.
הקירור היחידי המופעל במכשיר, הוא קירור הנורות המספקות את ההבזק.
באנגלית NCPL הפירוש הוא: No Contact Pulse Light ובעברית הכוונה היא: ללא מגע ישיר של עדשת ההבזק בעור.
 
בשימוש בפטנט  NCPL  אפשר בהחלט לומר בגאווה הסרת שיער ללא כאבים
 
 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים