דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בקרית גת
הסרת שיער בקרית גת          
 
הסרת שיער לצמיתות אכן קיימת. דניאלה הט בעלת המכון דניש קוסמטיקס המכון ל הסרת שיער בקרית גת, מאמינה בתוצאות החיוביות שהראו על לקוחותיה. לקבלת תוצאה זו, הדבר תלוי במספר הטיפולים ואכן, אם מפסיקים מוקדם מן הנדרש את הטיפולים, סביר להניח שאחוז מסויים יחזור ויצמח, בדרך כלל, לאחר שחלפו שישה חודשים. הניסיון שצברה דניאלה במהלך השנים, הוכיח שאסור להפסיק את הטיפול להסרת שיער לפני תום שתים עשר החודשים, שהם קריטיים להשגת הסרת שיער לצמיתות.
על מנת להשיג את המושג "לצמיתות" הטיפולים חייבים להיעשות במרווחים, בין טיפול לטיפול, של לא יותר מ – 28 ימים, היות שבתקופת הימים האלה, מתרחשות מתחת לעורנו פעילויות של ריבוי תאים הבונים את השערה, הנקראים מיתוזה. המיתוזה היא תהליך בו כל תא מתחלק לשני תאים זהים גנטית ואת ההתחלקות הזו חייבים לעצור וזאת עושים ע"י צריבה בחום הגורמת להתייבשות הפלסמה (הנוזל) שנמצא בתוך התא ומגן על הגרעין הנושא את ה DNA שהוא החומר הגנטי.
ועוד דבר חשוב שמעניין את הלקוחות הוא מספר הטיפולים שצריך לבצע. ובכן, אין מספר מסויים אחיד של טיפולים לכל הלקוחות ולכן לא ניתן להבטיח במדויק כמה טיפולים יהיו למטופלים.
מספר הטיפולים לשיער חום כהה וצבע עור שאינו מכיל גוון צהבהב (שלא נראה לעין), הוא בין 15 טיפולים ל 20 טיפולים.
מה שכן ניתן וזה על פי הניסיון והידע, הוא לדעת מי כן מתאים ומי לא מתאים לטיפולי הסרת שיער לצמיתות.
כמו כן, בטוח שמטופלים שהשיער שלהם לא הכי אידיאלי יכולים לעשות את הטיפולים, אבל מספר הטיפולים שלהם יהיה רב יותר.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים